    From: "Dave" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jaki bank zamiast BSK ?
    Date: Tue, 5 Mar 2002 08:19:22 +0100

    W zwiazku ze stale pogarszajaca sie oferta ING BSK planuje zmiane konta. Mam
    juz dosc "nowinek" w stylu pobranie oplaty za konto walutowe w pare dni po
    jej wprowadzeniu bez zadnych powiadomien w oddzialach, rezygnacje z III
    sesji Elixiru w BSKonline (chyba po to zeby forsa chociaz przez noc polezala
    na zalosnie oprocentowanym koncie), wprowadzenie oplat za przelewy dla
    starych uzytkownikow mimo ryczaltu comiesiecznego (porzadny jak bank chce
    zebym zmienil stary wariant konta na nowy to oferuje mi cos atrakcyjnego w
    zamian a nie dowala oplaty za stare konto zebym zmianil je na nowy wariant),
    rozumiem ze to "w trosce" o dobro starych, dobrych klientow... Przykladow
    mozna by mnozyc - a to wlekace sie jak flaki BSKonline, a to wypytywanie
    przez ten system o haslo co 2 minuty, a to brak podgladu w stan konta przez
    Internet bo go odlaczyli i jest aktualnie offline etc... Od czasu przejecia
    BSK przez ING jest coraz gorzej... Ale do rzeczy - interesuje mnie konto o
    nastepujacych parametrach:

    - stala, miesieczna ryczaltowa oplata w ramach ktorej mam:
    bezplatne przelewy (i sensowne podejscie do III Elixiru),
    dostep przez Internet (wydajny !),
    wyciagi papierowe raz w miesiacu,
    - oddzialy marmurowe (w celu wyplat wiekszej gotowki i wplat w kasie),
    - duzo wlasnych bezprowizyjnych bankomatow,
    - oprocentowanie obojetne,
    - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),

    jestem ciekaw waszych propozycji.

    D.