  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki operator e-płatności?
    Date: Mon, 23 Jan 2012 21:17:37 +0100

    > Hm... I can live with that. Ważne, żeby nasi klienci mogli zapłacić
    > bez większych ceregieli :) Ale tzn. nie mają jakiegoś systemu, który
    > automatycznie przelewa jak się uzbiera jakaś większa kwota, albo
    > minie x dni od ostatniej wypłaty?

    PayU tak ma, dotpay tez. PayU wyplaca kase nawet co 24h, szybko i bez bolu. Na
    poczatku dzialalnosci (jestem z nimi od poczatku prawie) jedna wplate
    przyfilowalem ze nie przyszla ale doslali, moze byl jakis blad. Obecnie dziala
    ok choc weryfikuje wyrywkowo;)

    > Ale to "protected payment" jest domyślne dla każdej transakcji czy
    > mogę sam zdecydować?

    Ogolnie dla umowy lub danego POS (sklepu) nigdy nie mialem z tym problemu (z
    zabraniem mojej kasy bo cos tam). Bierz fast wersje, podpisz umowe i tyle.

    Jest jeszcze nowosc: transferuj.pl wyglada ok prowizje na 1 rok bardzo OK...
    ale jak to dziala nie wiem. PayU tanie nie jest ale jest >>> od dotpay.pl
    (mialem dziwne manka na koncie, nie moglem sie polapac czy oby na pewno wsio z
    utargow trafia do mnie itd). W dodatku dziwne bledy, nie kumaty BOK (albo
    nabierajacy wody w usta). Do tego PayU sle SMS o transakcji na kilka numerow a
    nie tylko na jeden numer - jak dotpay.

    PayPal jest dla **** z UK albo ameryki ale jak takich klientow masz margines to
    olej. PayPal jest niezwykle drogi(!!), zabiera kase wg wlasnego widzi mi sie,
    nie mozesz sie praktycznie bronic!!!

    PayU kiedys mial wlasna bramke do placenia kartami - minimum danych chcieli,
    dzialala szybko, byla ladna. Ale obecnie mi to wylaczyli (chyba wszedzie) i
    jest Polcard... czyli podajesz nawet numer buta :| Ecard chyba ma latwiejsza
    bramke kartowa ale nie korzystalem jako sprzedajacy.

    Jak mowie duet PayU z polcardem nigdy mi nie cofnal kasy z byle powodu a PayPal
    robi to raz na jakis czas, na szczescie nigdy towaru nie wydalem przed tym
    "reversed payment". Na naszym rynku kroluje PayU, wala miliony transakcji
    dziennie a system jest bardzo stabilny.