  • 1. Data: 2004-01-23 20:09:59
    Temat: Jakie konto firmowe?
    Od: "Dariusz" <d...@p...onet.pl>

    Zalozylem spolke cywilna.Czy ktos wie jakie konto jest dobre dla
    mnie.Najlepiej zeby byla mozliwosc obslugi online i dobra oferta kredytowa.

  • 2. Data: 2004-01-24 15:15:57
    Temat: Re: Jakie konto firmowe?
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Dariusz" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zalozylem spolke cywilna.Czy ktos wie jakie konto jest dobre dla
    > mnie.Najlepiej zeby byla mozliwosc obslugi online i dobra oferta
    kredytowa.

    Sprawdź w MultiBanku. Niewiele zapłacisz, są placówki, dostęp przez net,
    dobrze oprocentowane kredyty.

    Pzdr
    KK

  • 3. Data: 2004-01-24 15:31:45
    Od: j...@w...pl

    > Sprawdź w MultiBanku. Niewiele zapłacisz, są placówki, dostęp przez net,
    > dobrze oprocentowane kredyty.

    Jeżeli chodzi o ogólne warunkie to masz racje MultiBank ma rewelacyjne wrunki
    dla firm, tanie konto darmowe przelewy przez net na zus i us, a do innych
    bankow tylko 50gr, mozliwośc zalozenia tez od razu konta osobistego i wtedy
    wszystko co zrobimy przez internet mamy za friko.
    Kredyty też są niezłe ale nie znam jeszcz banku który by dal kredyt dla firmy
    ktora rozpoczyna dziłalnosc gospodarczą. W ich przypadku raczej tylko leasing
    wchodzi w grę. Dopiero jak minie 18 miesięcy i są zyski na PIT to mozemy sie
    udać do banku po kredyt. ktory swoją drogą jest w multibanku tańszy o kilka
    procent niż np w PEKAO

  • 4. Data: 2004-01-24 16:57:48
    Od: "KK" <n...@n...com>

    <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    sie
    > udać do banku po kredyt. ktory swoją drogą jest w multibanku tańszy o

    Niekoniecznie. Pozostaje jeszcze Plan Finansowania Biznesu - kredyt dla firm
    pod zastaw nieruchomości.

    Pozdrawiam
    KK

  • 5. Data: 2004-01-31 08:33:19