  • 1. Data: 2004-01-23 14:10:32
    Temat: zdublowane przelewy
    Od: "piotr" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Witam serdecznie

    Bank zdublował mi 3 przelewy. Po zgłoszeniu reklamacji bank zrobił storno
    tych przelewów( podałem telefon i miał ktos do mnie zadzwonic w celu
    wyjasnienia sytuacji jednak nikt nie zadzwonił). Przelewy były do innych
    banków. Jeden z przelewów był do Mbank, jednak w tym przypadku osoba do
    której doszły dwa przelewy zwróciła mi jeden, jednocześnie bank mi zwrócił
    tą kwotę. Czy moga teraz tej odobie bez jego wiedzy sciągnąć te pieniadze ?.
    Kontaktowałe sie z nim i pieniadze cały czas są tam. Drugi przelew był za
    rachunek telefoniczny. W BOK dowiedziałem sie że te pieniądze zostały
    zaliczone na poczet przyszłych rachunków.
    Jaka jest teraz procedura czy bank moze sobie teraz zabrac pieniązki z
    innych banków ?

    Piter

  • 2. Data: 2004-01-23 14:11:41
    Temat: Re: zdublowane przelewy
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bur9te$nrl$...@a...news.tpi.pl,
    piotr <p...@n...poczta.onet.pl>:
    > Witam serdecznie
    >
    > Bank zdublował mi 3 przelewy.

    BZWBK?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-23 23:23:06
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004 15:10:32 +0100, "piotr"

> [...]
    >tych przelewów( podałem telefon i miał ktos do mnie zadzwonic w celu

    >Jaka jest teraz procedura czy bank moze sobie teraz zabrac pieniązki z

    a co Ciebie to obchodzi. Niech się bank martwi.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-01-23 23:32:36
    Od: i...@p...onet.pl

    > Jaka jest teraz procedura czy bank moze sobie teraz zabrac pieniązki z
    > innych banków ?
    >
    > Piter

    Może ale nie jest to proste. W zasadzie wymaga zgody klienta po drugiej stronie.
    W wypadku braku zgody zostaje sąd. Dla niewielkich kwot np. kilkaset PLN to sie
    raczej nie opłaca.
    Chyba miałeś szczęście.

    Pozdrawiam
    ilat

    PS Stawiam na BPHPBK i sądzę że nie będą dochodzić. Wliczą to w koszty wdrożenia
    nowego systemu.