  • 11. Data: 2009-02-26 22:23:46
    Temat: Re: Jakie macie prognozy dla WIG20?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Rok, dwa.

    D.

  • 12. Data: 2009-02-26 23:16:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:go74pg$s2l$1@inews.gazeta.pl...
    > Rok, dwa.
    >
    > D.

    strasznie trudna sprawa taka "daleka" prognoza...
    moze juz WIG20 nie bedzie :)... a juz raczej nie w obecnym kształcie.

    niemniej jednak za 18 miesiecy do 2500 powinniśmy dotrzeć.
    Do tego czasu bedziemy obijać sie w dość szerokim "boczniaku"..

    george

  • 13. Data: 2009-02-27 00:27:40
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    Ujowe.

  • 14. Data: 2009-02-27 07:02:38
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dieter pisze:
    > Rok, dwa.
    >
    > D.

    Takie czasy, że łatwiej pokusić się o prognozę na "za dwa lata" niż na
    następny miesiąc. Imho już w najbliższym czasie produkcja przemysłowa
    osiągnie takie dołki, że w następnym roku rdr będzie na plus lub
    chociażby zacznie wolniej spadać heh i zacznie się ruch w górę.
    A póki co cholera wie, wydaje się, że zejście na 1000pkt jest dość
    prawdopodobne.

  • 15. Data: 2009-02-27 07:33:34
    Od: "Moris" <m...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    W 18 miesięcy (08.2010) WIG20 do około 2500.
    Koreluje to w jakis sposób z Twoimi prognozami?
    M.

  • 16. Data: 2009-02-27 09:35:30
    Od: k...@g...com

    On 26 Lut, 20:59, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > D.

    zjazd w najbliższych dniach w okolice 1150, potem kilkumiesięczne
    odbicie maksymalnie do 1900,
    potem dlugie i męczące osuwanie w kierunku 1000 punktów gdzie
    przewiduję koniec bessy -
    najwcześniej w drugiej połowie 2010, ale pewnie dopiero w 2011.

    K.

  • 17. Data: 2009-02-27 15:27:21
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Po wprost książkowym "przebiciu dołem" dolnej lini trójkąta zwyżkującego, po
    której nastąpiła kontynuacja trendu zniżkującego ( "AT" Murfhy-ego),
    wydawało by się że wykres zmiarza ku formacji spodka będącej foramcją
    odwrócenia trendu....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17d65e3f722a8242
    .html

    Z AT Murphy'ego"niestety" można dowiedzieć się ze formacje spodka formują
    się bardzo bardzo ....długo.

    P.S. Oczywiście jest to tylko wstępna hipoteza którą życie zweryfikuje 99
    razy ....

    Endriu

  • 18. Data: 2009-02-27 15:49:03
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości:

    > D.

    http://img23.imageshack.us/img23/6701/wig20prognoza.
    png

    Po przebiciu 1437 (+ 30 pkt potwierdzenia) wzrost. Następnie konsolidacja do
    22.07 (+/- 5 sesji) i później sam nie wiem...być może koniec wzrostów. Myślę
    że ta data będzie bardziej znacząca dla USD i Euro (wzrost)

    Bugatti

  • 19. Data: 2009-02-27 16:23:36
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    .html

    > Z AT Murphy'ego"niestety" można dowiedzieć się ze formacje spodka

    No chyba że w lipcu będziemy mieli jakąś "większą poruchawkę"....

    Krzysztof Jackowski widzi kryzys w lipcu roku 2009
    http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

    Z pustą głową i rękami:
    http://tiny.pl/bqk8

    "[...] Pisząc te słowa, jeszcze nie wiem, jak będzie przebiegało i czym się
    zakończy nieformalne spotkanie ministrów obrony państw NATO w Krakowie.
    Ministrowie mają tam radzić nad dalszym przebiegiem tak zwanego utrwalania
    demokracji w Afganistanie oraz przyszłością samego NATO. Wiadomo, że
    Amerykanie kładą nacisk na potrzebę zwiększenia liczby wojsk Sojuszu w tym
    kraju. Jest to trochę zagadkowe, bo jak dotąd zwiększanie kontyngentu
    wojskowego w Afganistanie demokracji raczej tam nie sprzyja. Skłania to do
    podejrzeń, że to całe umacnianie demokracji to tylko pretekst mający
    uzasadnić koncentrację wojsk, których zasadniczym zadaniem będzie uderzenie
    na Iran. Demokracja bowiem umacniana jest od paru dobrych lat również w
    Iraku, ze skutkiem identycznym jak w Afganistanie. Jednak rzut oka na mapę
    pozwala zauważyć, że Irak i Afganistan są dwoma ramionami kleszczy, którymi
    można ściskać Iran. A ponieważ Izrael nie może się już doczekać, kiedy w
    imię pokoju światowego, praw człowieków, wolności, równości i braterstwa
    Iran zostanie skotłowany aż do gołej ziemi, podobnie jak to się stało z
    Irakiem i Afganistanem, to nietrudno się domyślić, iż ministrowie będą mieli
    nad czym radzić.[...]".

    ....typu 11.09, która siłą rzeczy musiałaby wpłynąć na wykresy:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/569b98dfadd8e464
    .html

    Endriu

  • 20. Data: 2009-02-27 16:29:23
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ....typu 11.09, która siłą rzeczy musiałaby wpłynąć na wykresy:

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/569b98dfadd8e464
    .html

    A właśnie Dieterze "cykliczny specjalisto", ile lat obejmuje cykl
    "większych" konfliktów zbrojnych na naszym globie, i z jaką datą wypada ci
    kolejny "większy" międzynarodowy konflikt zbrojny ?.

    Endriu