  • 1. Data: 2007-11-25 17:29:46
    Temat: Jakie procedury kred. hipotecznego w BGŻ
    Od: "td" <d...@i...pl>

    Witam...
    Kupuje dom wolnostojący.
    We wtorek dostarczam juz ostatnie dokumenty jakie sa potrzebe.
    Czego dalej moge sie spodziewac.?????
    Jak to sie odbywa wszystko?
    Bank BGŻ, jezeli ktos ma doswaidczenia tp prosze o odp, wiecie jak to jest
    :-)
    juz sie piekle zeby bylo po wszystkim
    pzdr

  • 2. Data: 2007-11-26 15:58:07
    Temat: Re: Jakie procedury kred. hipotecznego w BGŻ
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "td" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bank BGŻ, jezeli ktos ma doswaidczenia tp prosze o odp, wiecie jak to jest

    Moje są bardzo pozytywne. Własne dokumenty dostarczyłem 1 dnia, dokumenty od
    dewelopera bank pobrał sobie sam, po 3 dniach była decyzja kredytowa, po 5
    podpisanie umowy a równo po tygodniu przelew 1 transzy na konto dewelopera.
    BGZ jest odcentralizowany dzieki czemu procedowanie trwa szybko. W przypadku
    moich znajomych podobnie. Wszystko wiec bedzie zalezalo od oddzialu.

    darek