  • 1. Data: 2007-11-25 18:41:50
    Temat: bzwbk na Lunuxie
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktoś z Szanownych Grupowiczy posiada konto internetowe w tym banku i
    korzysta jednocześnie z przeglądarki Firefoxa? Czy to wogóle dobrze
    funkcjonuje? Co prawda na stronie banku jest podana informacja,że konto
    jest głównie obsługiwane przez Explorera, no ale może ktoś zechce się
    podzielić swoimi spostrzeżeniami.Z góry dziękuję.
    <M>

  • 2. Data: 2007-11-25 18:44:51
    Temat: Re: bzwbk na Lunuxie
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > jest głównie obsługiwane przez Explorera, no ale może ktoś zechce się
    > podzielić swoimi spostrzeżeniami.Z góry dziękuję.
    linuxa moze i nie mam zainstalowane ale korzystam z firefoxa pod
    windowsem xp i dziala wszystko bezproblemowo

  • 3. Data: 2007-11-25 19:03:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > jest głównie obsługiwane przez Explorera, no ale może ktoś zechce się
    > podzielić swoimi spostrzeżeniami.Z góry dziękuję.
    Fx pod linuksem i windą działa bezproblemowo z BZWBK.
    KJ

  • 4. Data: 2007-11-25 19:57:50
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Sun, 25 Nov 2007 19:41:50 +0100
    Michał <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > jest głównie obsługiwane przez Explorera, no ale może ktoś zechce się
    > podzielić swoimi spostrzeżeniami.Z góry dziękuję.

    Firefox i Opera pod Linuksem -- żadnych problemów.

    Pozdrawiam,

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...niech obcej ziemi próg usunie się spod nóg,

  • 5. Data: 2007-11-25 20:51:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 20:57, Maciek Pasternacki
    > Firefox i Opera pod Linuksem -- żadnych problemów.

    I to jak dziala :)
    Zalozylem wlasnie spod Linuxa konto oszczednosciowe, przelalem na
    nowoutworzone, od razu widoczne w systemie konto 6 zl - i od razu byly
    na koncie :)

    Przypominam - niedziela, przed 22-a w nocy.

  • 6. Data: 2007-11-25 22:54:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"
    > I to jak dziala :)
    (...)
    > Przypominam - niedziela, przed 22-a w nocy.

    no i wlasnie dlatego śmiga - nie jest obciążonu :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2007-11-26 06:37:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 23:54, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf"

    > (...)
    >
    > no i wlasnie dlatego śmiga - nie jest obciążonu :-)

    I nie ma przetwarzania nocnego, archiwizacji, albo innych ograniczen
    pracy systemu.