  • Data: 2011-05-22 08:21:17
    Temat: Jakie sa kredyty (pozyczki) konsolidacyjne ?
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Parę dni temu wpadła mi w ręce czyjaś umowa kredytowa (no naprawdę nie moja
    idiotą nie jestem ;-)) pożyczki konsolidacyjnej na konsolidację siedmiu
    kredytów (w rodzaju mniej więcej Cetelem Bank, czyli pewnie jakieś zakupy
    ratalne itp., kredytobiorca to chyba już sam do końca nie wie na co) na
    łączną kwotę ok. 80 tys zł.
    Rzecz w tym, ze wpisana jest (a jakże drobnymi literkami RRSO równa 33%
    (trzydzieści trzy !!!!!).
    Myślałem, że lichwiarstwo to mogą uprawiać lombardy, a nie bank PeKaO SA, bo
    o umowę z tą instytucją chodzi.
    I teraz pytanie:
    Co takiej osobie doradzić (bo jak dla mnie ewidentnie się przewróci w ciągu
    najbliższych pół - półtora roku przy takim trzymającym za gardło kredycie).
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to kredyt/pożyczka hipoteczna pod hipotekę
    nieruchomości (znalazłaby się pewnie nieruchomość, ale zapewne po zgodzie
    rodziny kredytobiorcy, z czym nie wiem jak jest) i to zapewne najlepiej w
    walucie (najniższy Libor).
    A jakieś bardziej "konsumpcyjne" rozwiązania, jak teraz wyglada
    oprocentowanie kredytow refinansowych/konsolidacyjnych (nie znam tego rynku)??
    THX