  • Data: 2011-05-23 20:56:03
    Temat: Re: Jakie sa kredyty (pozyczki) konsolidacyjne ?
    Od: " THX" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie o to chodzi, bo jest jakieś mieszkanie (ze swoim kredytem
    niekonsumpcyjnym), dziecko itp.
    Zaraz by bank wlazł na mieszkanie.

    Ciekawi mnie, jakie są realne stopy procentowe kredytów konsolidacyjnych (nie
    znam tego rynku).

    Natomiast rzeczywiście, "zaprzestanie" spłacania codziennych zobowiązań wobec
    stopy odsetek ustawowych 13% byłoby niezłym pomysłem.
    Dopóki prądu, gazu, telefonu, kablówki i ciepłej wody nie wyłączą ;-)

    -----
    > To się ronbi inaczej: trzeba co miesiąc płacić powiedzmy 100 zł i
    oczywiście wyjaśnić, że na więcej nas po prostu nie stać.