-
1. Data: 2009-02-04 14:15:03
Temat: Jakosc obslugi reklamacji
Od: "MarekZ" <m...@i...pl>
Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
chodzi mi o "zwykłych" klientów.
U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).
marekz
-
2. Data: 2009-02-04 15:21:13
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: Mithos <f...@a...pl>
MarekZ pisze:
> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).
Multibank - wszystkie reklamacje (a trochę ich było w tym fraud)
rozpatrzone bardzo szybko i po mojej myśli.
Millenium - trochę gorzej (wolniej) ale także bez większych zastrzeżeń.
Citi - wbrew pozorom nie tak kolorowo - co prawda wszystko skończyło się
dobrze ale trwało bardzo długo.
mBank - żenada :)
--
Mithos
-
3. Data: 2009-02-04 15:33:24
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>
Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
bankomatu, restart podczas transakcji).
+ telefon z przeprosinami.
A.
-
4. Data: 2009-02-04 17:54:36
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: ruf10 <r...@n...pl>
Mithos pisze:
> MarekZ pisze:
>> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
>> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach
>> detalicznych).
>
> Multibank - wszystkie reklamacje (a trochę ich było w tym fraud)
> rozpatrzone bardzo szybko i po mojej myśli.
Nie chcieli wydać mi potwierdzenia zamknięcia konta, reklamacja bez
odpowiedzi.
> Citi - wbrew pozorom nie tak kolorowo - co prawda wszystko skończyło się
> dobrze ale trwało bardzo długo.
Raz tylko miałem z nimi problemy, przy ustawianiu polecenia zapłaty z
innego banku na spłatę KK. Poza tym reklamacje są obsługiwane sprawnie i
"frontem do klienta".
> mBank - żenada :)
Mnie u nich rozbawiła (ale to czarny humor) odpowiedź na reklamację na
obciążenie konta nieudaną wypłatą z bankomatu. Treści nie przytoczę, ale
całość sugeruje, że bank, do spółki z euronetem robi klientowi wielką
łaskę uznając (w końcu) rachunek brakującą kwotą.
-
5. Data: 2009-02-04 18:37:58
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: "Tomek." <p...@o...pl>
Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gmc7j7$nqi$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
>
> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach
> detalicznych).
>
> marekz
alior - od 29.01 zablokowana kwota z powodu nieudanej wyplaty z bankomatu,
oczywiscie nic sie nie da zrobic bo bank musi czekac na info od wlassciciela
bankomatu
czy faktycznie kwota nie zostala pobrana. zadnej mozliwosci warunkowego
zdjecia blokady.
bank wyzszej kultury - czekaj laskawie kliencie, a moze kiedys zwrocimy
twoje pieniadze.
pzdr
tomek.
-
6. Data: 2009-02-04 19:38:38
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
On Wed, 4 Feb 2009 15:15:03 +0100, MarekZ wrote:
> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
mBank - kompletne dno, 3 miesiące oczekiwania na rozpatrzenie, brak
jakiejkolwiek informacji w międzyczasie
Citi - reklamacja rozpatrzona w trakcie rozmowy telefonicznej :-)
Polbank - było tutaj:
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
_thread/thread/cc1ceaf6398586f4/
http://preview.tinyurl.com/b6ojnh
--
Marcin Mokrzycki
gg:659336 o2:mmokrzycki
-
7. Data: 2009-02-04 20:12:31
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>
On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
>
> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).
>
U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
telefoniczna była max do tygodnia.
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
8. Data: 2009-02-04 20:53:17
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
>
> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).
>
> marekz
Mam na rozkładzie reklamację w Aliorze - bankomat nie wypłacił całej
kwoty, oraz w Mille I Eurobanku - naliczanie wbrew umowie ubezpieczeń.
Napiszę post factum.
-
9. Data: 2009-02-04 21:02:32
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: "MarekZ" <m...@i...pl>
Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:2ceef64b-24ca-4e69-a9fb-762d08924e4f@p2g2000prf
.googlegroups.com...
> U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
> telefoniczna była max do tygodnia.
To ironia? :-)
Z ING odpowiedź mailową mam w ciagu 12 godzin, a zazwyczaj w ciagu 24-48
godzin telefon z centrali względnie z oddziału, który "zawinił" i
rozstrzygniętą reklamację. I to nie pierwszy i nie trzeci raz.
marekz
-
10. Data: 2009-02-04 21:56:17
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: "MK" <m...@i...pl>
"MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
news:gmc7j7$nqi$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
>
Dla mnie niewatpliwym 'liderem' jest Toyota Bank. Aby odzyskac dopet do
elektronicznych wyciagow musialem skladac reklamacje dwukrotnie (na brak
wykonania dyspozycji). Czesciowe rozwiazanie problemu zajelo ponad 12
tygodni. Ostatnia reklamacja zlozona 30.12.2007 do dnia dzisiejszego brak
odpowiedzi. Przed niefortunna przygoda z Toyota Bankiem, najdluzej czekalem
na rozpatrzenie reklamacji karcianej w Kredyt Banku, zajelo to im nieco
ponad 6 m-cy.
MK