eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjiRe: Jakosc obslugi reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news2.arglkargh.de!news.n-ix.net!newsfeed.freenet.de!news-out1.kabelfoon.nl!new
    sfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATCH!transit3.re
    adnews.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!postnews.google.com!t39g
    2000prh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: szczurwa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Date: Wed, 4 Feb 2009 12:53:17 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <d...@t...googlegroups.com>
    References: <gmc7j7$nqi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.37.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1233780797 1549 127.0.0.1 (4 Feb 2009 20:53:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Feb 2009 20:53:17 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t39g2000prh.googlegroups.com; posting-host=212.76.37.188;
    posting-account=8t3Q_goAAAAKd1GTkGbJK2tvpORlYln7
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1;
    Sgrunt|V110|29|S-2009554013|dialno; AntivirXP08; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR
    3.5.21022),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473002
    [ ukryj nagłówki ]

    On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    > Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
    > chodzi mi o "zwykłych" klientów.
    >
    > U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    > Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).
    >
    > marekz

    Mam na rozkładzie reklamację w Aliorze - bankomat nie wypłacił całej
    kwoty, oraz w Mille I Eurobanku - naliczanie wbrew umowie ubezpieczeń.
    Napiszę post factum.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1