eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość wykonania KK mBank OrangeJakość wykonania KK mBank Orange
  • Data: 2007-08-21 17:37:45
    Temat: Jakość wykonania KK mBank Orange
    Od: Dobek <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kartę kredytową mBank orange otrzymałem w maju tego roku. Karta jak to
    karta jest w portfelu, chyba że jej potrzebuję to trzeba ją wyjąć np:
    w sklepie lub siedząc przed komputerem. Po 2 miesiącach używania karty
    ostatnia cyfra z kodu CVC stałą się nieczytelna, czyli nici z zakupów
    w internecie jeżeli nie zapamiętaliśmy CVC.
    Problem polega na tym, że kod jest umieszczony poza "paskiem" do
    podpisu. Złożyłem reklamację w mBanku. Przebiegła ona dwu etapowo - po
    pierwsze duplikat karty, po drugie zwrot opłaty za wydanie duplikatu.
    Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
    Dzisiaj przyszła nowa karta. CVC znów jest bezpośrednio na karcie.
    Jeżeli ponownie podczas korzystania z karty zetrze się któraś z cyfr
    złożę ponowną reklamację ;-)

    mBank robi to specjalnie czy traktuje produkcję kart low costowo? Co
    ciekawe zwykła KK mBank kolegi ma CVC na pasku ;-)

    --
    Pzdr
    Dobek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1