  • 11. Data: 2004-10-27 11:06:54
    Temat: Re: Jedyna w Polsce wypukła Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    JaKi wrote:

    > <cite> gdzie karty płaskie wydawane przez inne banki są rzadziej
    > akceptowane.</cite>

    chociażby w internecie lub w niektórych miejscowościach turystycznych, gdzie maja
    żelasko.

    --
    Witek

  • 12. Data: 2004-10-27 11:07:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> writes:

    > Mi starczyłaby zwykła wypukła debetówka. Chodzi o warunki jakie trzeba
    > spełnić żeby takową dostać.

    Wypukłą debetówkę to się dostaje bez potrzeby regularnych wpłat,
    historii konta i legitymacji studenckiej...

    MJ

  • 13. Data: 2004-10-27 11:14:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    mm wrote:

    > Ale na debetówkę trzeba miec 1000zl (w multi) :)

    Ano trzeba i do tego trzeba mieć Multikonto. Z resztą i tak wszystko zależy
    od tego, do czego student potrzebuje karty wypukłej. A multi i tak nie
    dlatego proponuje kredytówkę tej grupie klientów, żeby im ułatwić płatności
    w żelazkach i za granicą, tylko żeby zarabiać na używanym przez studenta
    kredycie karcianym :-)

  • 14. Data: 2004-10-27 11:18:01
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Wypukłą debetówkę to się dostaje bez potrzeby regularnych wpłat,
    > historii konta i legitymacji studenckiej...

    Gdzie, za ile i jake prowizje.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 15. Data: 2004-10-27 11:29:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Gdzie,

    Na przyklad w Pekao.

    > za ile

    40 zl rocznie plus bodajze 2.40 miesiecznie. Darmo nie jest... 8-)

    > i jake prowizje.

    Prowizje? Jakie prowizje?

    Jedynym warunkiem jest zlozenie depozytu 500 zl, chyba ze sie ma u
    nich konto ilestam miesiecy, to wtedy bez depozytu.

    MJ

  • 16. Data: 2004-10-27 11:32:55
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn wrote:

    > tylko żeby zarabiać na używanym przez studenta
    > kredycie karcianym :-)

    Jeśli zrobia sensowne %%, to czemu nie ? Ciekaw jestem jakie bedzie %% i opłaty....
    Zaczekajmy na szczegóły oferty. Nie mniej jednak jest szansa na całkiem ciekawy
    produkt.

    Ps. obecnie KK przyznawane są (także) w oddziałach, wiec chyba dostępność też jest
    trochę lepsza.

    --
    Witek

  • 17. Data: 2004-10-27 11:59:22
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    : Gdzie, za ile i jake prowizje.
    :

    BZ WBK Visa Classic za 40 zł na rok bez dodatkowych miesięcznych opłat....
    mam i podoba mi się...

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 18. Data: 2004-10-27 12:02:56
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
    > : Gdzie, za ile i jake prowizje.
    > :
    >
    > BZ WBK Visa Classic za 40 zł na rok bez dodatkowych miesięcznych opłat....
    > mam i podoba mi się...

    Kiedyś się o nią pytałem w oddziale to zawołali zaświadczenie z pracy,
    koniecznie umowa o prace i stałe wpływy w wysokości której już nie
    pamiętam. Teraz co prawda już bym pewnie spełnił te wymogi ale konto w
    BZ WBK zamierzam w najbliższym czasie zlikwidować.

  • 19. Data: 2004-10-27 12:04:21
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Na przyklad w Pekao.

    > 40 zl rocznie plus bodajze 2.40 miesiecznie. Darmo nie jest... 8-)

    Ale do tego pewnie trzeba mieć konto w pekao? Co to to nie...

    > Prowizje? Jakie prowizje?
    >
    > Jedynym warunkiem jest zlozenie depozytu 500 zl, chyba ze sie ma u
    > nich konto ilestam miesiecy, to wtedy bez depozytu.

    Chodziło mi o prowizje za używanie karty w sensie - wypłata z bankomatu
    w Polsce, za granicą itp.

  • 20. Data: 2004-10-27 12:22:58
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    zaświadczenie?? to może do kredytowej, na stej stronie to tylko 3 miesięczne
    posiadanie konta http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194661

    --

    pozdrawiam,
    mk