  • 21. Data: 2004-10-27 12:26:25
    Temat: Re: Jedyna w Polsce wypukła Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> writes:

    > Ale do tego pewnie trzeba mieć konto w pekao? Co to to nie...

    Konto do karty - tak, sila rzeczy. Ale to sie nie wiaze z zadnymi
    dodatkowymi oplatami. Konta typu ROR miec nie trzeba.

    > Chodziło mi o prowizje za używanie karty w sensie - wypłata z
    > bankomatu w Polsce, za granicą itp.

    Jesli ktos sie zastanawia, czy wziac karte kredytowa dla studenta, czy
    te debetowke, to wyplaty z bankomatow go nie interesuja, bo gotowke z
    kredytowki to tylko wariat bierze. 8-)

    Ale prosze bardzo: wyplata z bankomatu pekao bez prowizji. Z innych
    bankomatow - 4%, minimum 4 zl.

    Aha, i karta nie ma zadnych limitow poza wysokoscia salda. Chcesz
    podjac 100 tys. zl - zasilasz karte i mozesz ruszac na obchod
    bankomatow 8-)

    A w ogole podalem tylko jako przyklad...

    MJ

  • 22. Data: 2004-10-27 12:32:37
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
    > zaświadczenie?? to może do kredytowej, na stej stronie to tylko 3 miesięczne
    > posiadanie konta http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194661

    To było ze 2 lata temu. Na pewno o zwykłą debetówke do konta Student.
    Mogło się od tego czasu coś pozmieniać...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 23. Data: 2004-10-27 14:15:38
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:clnr8f$5ih$1@news.onet.pl...
    > MultiBank od 2 listopada br. wprowadza do oferty karty kredytowe dla
    > studentów. Jako jedyny bank na polskim rynku MultiBank zaproponuje
    > studentom międzynarodową, wypukłą kartę kredytową Visa Credit.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,7135

    Za granicą (szczególnie w USA ale również w starej Unii i innych częściach
    świata) są kłopoty z akceptacją VE. Dlatego VC bardzo przyda się
    podrużującym studentom.

  • 24. Data: 2004-10-27 14:17:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-27 16:15, Paweł Nyczaj wrote:
    [...]

    > świata) są kłopoty z akceptacją VE. Dlatego VC bardzo przyda się
    > podrużującym studentom.
    Słownik ortograficzny też.
    KJ
    PS. MSPANC

  • 25. Data: 2004-10-27 14:26:01
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    jak widać pozmieniało się wiele :) nawet jest Master Card do ror w euro ;)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811
    73 2130 0004 3001 0277 6870 0001

  • 26. Data: 2004-10-27 19:02:37
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 13:06:54 +0200, mm <j...@c...barg.sv> napisał:

    > chociażby w internecie lub w niektórych miejscowościach turystycznych,
    > gdzie maja
    > żelasko.

    Ale moim pytaniem było:

    "A co - Multi nie wydaje płaskaczy? ;-))))"

    --
    JaKi

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 27. Data: 2004-10-28 07:55:39
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>
    napisał w wiadomości news:opsgjlunwde06crn@jaki...
    > Dnia Wed, 27 Oct 2004 13:06:54 +0200, mm <j...@c...barg.sv> napisał:
    >
    > Ale moim pytaniem było:
    >
    > "A co - Multi nie wydaje płaskaczy? ;-))))"

    Oczywiście, że wydaje VE.

  • 28. Data: 2004-10-28 08:17:10
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 09:55:39 +0200, Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Oczywi?cie, ?e wydaje VE.

    To czemmu pierniczą w komunikace o kartach płaskich innych banków? ;-) Ich
    lepsieisze? :-D Tradycyjny PR-owski BRE-belkot.

  • 29. Data: 2004-10-28 08:18:20
    Temat: Re: Jedyna w Polsce wypukĹ?a Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    JaKi wrote:

    > To czemmu pierniczą w komunikace o kartach płaskich innych banków?
    > ;-) Ich lepsieisze? :-D Tradycyjny PR-owski BRE-belkot.

    Bo nie wydają kredytówek plaskaczy, więc studencka też jest wypukła.
    Plaskacze u nich to tylko debetówki do konta.

  • 30. Data: 2004-10-28 08:25:09
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl.invalid>

    Dnia 10/28/2004 10:18 AM, Użytkownik Glenn napisał :

    > Bo nie wydają kredytówek plaskaczy, więc studencka też jest wypukła.
    > Plaskacze u nich to tylko debetówki do konta.

    A błękitna kredytówka PKO nie jest przez przypadek plaskata?