  • 11. Data: 2006-08-14 16:49:18
    Temat: Re: KARTA kredytowa vs płatniacza - Ciekaw....
    Od: mm <m...@m...com>

    Miałem wrażenie że tymi kartami też można kupować w sklepie jak podaje artykuł:
    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=2648

  • 12. Data: 2006-08-14 18:41:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > IMHO tak jak pisałem nadal się je spotyka. Karty używane do wypłat
    > świadczeń z pomocy społecznej, stypendiów itp mają często tylko funkcję
    > bankomatową.

    Podaj przykłady bo IMHO mówisz nieprawdę.
    Tymi kartami można płacic w sklepach jak najbardziej...
    A kart stricte bankomatowych już nie ma.

  • 13. Data: 2006-08-14 20:01:30
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Nie spotkałem jeszcze karty płatniczej, która nie byłaby kartą
    > bankomatową.

    jeszcze nie tak dawno karty do hypermarketów pozwalały na zakup tylko i
    wyłącznie w danej sieci - posiadałem takową kartę z hypernovy wystawioną
    przez Lukasbank i funkcjonowała tylko w marketach hypernovy. Czy jeszcze
    jest na rynku niestety nie wiem...

  • 14. Data: 2006-08-14 20:54:15
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Każda karta kredytowa jest kartą płatniczą. Są karty płatnicze nie
    > będące kartami kredytowymi. Nie spotkałem jeszcze karty płatniczej,
    > która nie byłaby kartą bankomatową. I raczej ich nie ma wprzyrodzie.
    > W drugą stronę chyba są

    Śp. Hermes z PBK?

    Przemek

  • 15. Data: 2006-08-15 19:34:18
    Od: "MG" <m...@i...pl>

    dziewczyna_policjanta wrote:
    > Określenie karta bankomatowa uważam za mylne, bo znowu jest to funkcja
    > karty
    > płatniczej w zasadzie każdej.

    Blednie uwazasz. Karta moze nie pozwalac na transakcje gotowkowe (cash
    only, cashback czy tez ATM) lub wrecz przeciwnie - pozwalac jedynie na
    uzycie karty w bankomacie.
    W tym kontekscie, okreslenie "karta bankomatowa" jest jak najbardziej na
    miejscu.
    Tak sie juz przyjelo, ze przedmioty nazywamy zgodnie z ich
    funkcjonalnoscia...

    --
    mijoma
    "The face of evil is the face of GOD"

  • 16. Data: 2006-08-15 19:45:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Slawek Kos <s...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > A kart stricte bankomatowych już nie ma.

    A IKM w Pekao?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2006-08-15 21:14:42
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote on 2006-08-15 21:45:

    > A IKM w Pekao?
    No to tylko karta "kasowa" jest. Nie da się nią wypłacić z bankomatu,
    służy tak naprawdę do identyfikacji osoby w kasie i innych okienkach
    PekaoSA, podobną kartę dostaje się np. do rachunku maklerskiego.

    pozdrawiam
    Michał M

  • 18. Data: 2006-08-16 05:55:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A IKM w Pekao?

    Da sie ja wlozyc do bankomatu i wyciagnac forse?
    ZTCW nie da sie, wiec bankomatowa nie jest.
    BTW dowod osobisty tez sie nadaje do identyfikacji klienta przy okienku,
    wymiary ma odpowiednie, ale jeszcze go nikt do "kart platniczych" nie
    zaliczal...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-08-17 09:01:19
    Od: "I.b" <p...@p...com>

    > Podaj przykłady bo IMHO mówisz nieprawdę.
    > Tymi kartami można płacic w sklepach jak najbardziej...
    > A kart stricte bankomatowych już nie ma.

    Kazdy bank w w UK ma w ofercie karte bankomatowa, ktora sluzy wylacznie do
    korzystania z bankomatu.

  • 20. Data: 2006-08-17 11:01:18
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Slawek Kos <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    [...]
    > A kart stricte bankomatowych już nie ma.

    AIB BankLink Card - Visa Plus.

    Pozdrawiam!
    Prof_ex