  • 1. Data: 2011-03-01 16:24:26
    Temat: KC wszystko wyreguluje bo ludzie i rynek są głupi
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    <http://samcik.blox.pl/2011/03/Wiemy-juz-jak-wicepre
    mier-Pawlak-chce-walczyc-ze.html>

  • 2. Data: 2011-03-01 16:39:05
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ikj6jv$ktb$1@news.onet.pl...
    > <http://samcik.blox.pl/2011/03/Wiemy-juz-jak-wicepre
    mier-Pawlak-chce-walczyc-ze.html>

    Skippy zgadzam sie zeby nie regulowac wszystkiego ale jak tam pisal na
    strone jeden gosc ze banki chca ubezpieczenia na zycie z cesja na nich,
    hipoteka na nich, ubezpieczenie niskiego wkladu to koszenie na spredach
    gdzie on wynosi 5% i wiecej to juz troche bezczelnosc z bankow strony.
    Wiem ze nalezy czytac umowy i jak sie nie podoba to nie brac ale tak
    postepujac to chyba polowa ludzi w tym kraju musiala mieszkac jak radzi Jan
    Werbinski najpierw 20 lat w altance na ogrodku dzialkowym.
    Ponadto uwazam ze splata w walucie oraz po kursie bankowym sie ne wykluczaja
    gdy np przewidujemy ze waluta bedzie sie umacniac- to oplaca sie jednorazowo
    kupic wieksza ilosc waluty i potem nia splacac raty.
    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2011-03-01 16:58:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ikj7k4$obm$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wykluczaja gdy np przewidujemy ze waluta bedzie sie umacniac- to oplaca
    > sie jednorazowo kupic wieksza ilosc waluty i potem nia splacac raty.

    Ja sie generalnie zgadzam z wnioskami Samcika.
    I tym, mimo wszystko, że polityk za mocno zapragnął regulować.

    Bank nie zarabia na kredycie jednej kwoty tylko rozdziela ten zarobek po
    kawałku, spready, prowizje, odsetki itd itp.
    Jak mu sie utnie spready, to wrzuci to gdzie indziej.

    To przedwyborcza walka z wiatrakami po prostu.

  • 4. Data: 2011-03-01 17:11:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ikj7k4$obm$1@news.onet.pl...

    Zauważ że tu, gdzie dotyczy WSZYSTKICH, i gdzie realnie się kpi z wolnego
    rynku (oczywiście chodzi o firmy sprywtyzowane tak, że nie są
    sprywatyzowane), jakoś się nikt z rządu na razie specjalnie nie zająknął.
    Bo po co?
    Przeciez o tym nikt nie wie, a zrozumie garstka.

    16,Manipulacje_na_gieldzie_energii__Trop_prowadzi_do
    .html

    "Gdy w 2007 r. rząd PiS utworzył te cztery grupy, a ceny prądu dla firm
    zostały uwolnione, bardzo szybko poszły w górę, niekiedy aż o 60 proc.
    Politycy i media zostali zasypani skargami od przedsiębiorców. Sejm
    postanowił pomóc. - Dlaczego prąd dla firm tak podrożał? - pytali
    posłowie. - Bo cztery wielkie państwowe grupy handlują głównie same ze sobą,
    w rezultacie niemożliwe jest określenie wiarygodnej ceny - odpowiadał Urząd
    Regulacji Energetyki."

    I to trwa.

    Tak właśnie wygląda "liberalna" gospodarka, w której dominuje własność
    państwowa, nakazy, rozdzielniki i upychanie kolesi na stołkach rękami i
    nogamy.

  • 5. Data: 2011-03-01 17:50:51
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 17:24:26 +0100, skippy napisał(a):

    > <http://samcik.blox.pl/2011/03/Wiemy-juz-jak-wicepre
    mier-Pawlak-chce-walczyc-ze.html>

    Odkąd pamiętam pomysły Pana Pawlaka mnie zadziwiały. Tym razem jestem całym
    sercem za. Nie robią już na mnie wrażenia biadolenia bankierów. W końcu
    nie ma obowiązku prowadzenia działalności bankowej w tym strasznym, ciemnym
    i małoliberalnym kraju. Zawsze można przenieść się za wschodnią granicę i
    tam czesać albo znaleźć sobie przyjemniejsze zajęcie.

  • 6. Data: 2011-03-01 18:35:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > i małoliberalnym kraju. Zawsze można przenieść się za wschodnią granicę i
    > tam czesać albo znaleźć sobie przyjemniejsze zajęcie.

    A tanie kredyty musi dać państwo!
    :)

  • 7. Data: 2011-03-01 18:43:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 19:35:37 +0100, skippy napisał(a):

    mier-Pawlak-chce-walczyc-ze.html>

    > A tanie kredyty musi dać państwo!
    > :)

    No skoro uważasz że wciskanie Polaczkom od 10 lat kredytów w CHF na 5% lub
    w złotówskach na 22% + 10% prowizji wymaga poświęcenia ze strony bankierów,
    to może oni wystąpią z tą propozycją do Państwa. Po co dopłacać.

  • 8. Data: 2011-03-01 18:51:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > kawałku, spready, prowizje, odsetki itd itp.
    > Jak mu sie utnie spready, to wrzuci to gdzie indziej.
    >
    > To przedwyborcza walka z wiatrakami po prostu.

    Taka ustawa. To mój pomysł. Zabrania się bankom zarabiać an klientach. Niech
    zarabiają gdzie indziej. Na klientach będą zarabiać. Przecież to oszukiwanie
    uczciwych ludzi. Nie mogą zarabiać na reklamach? No pod warunkiem żeby
    reklamodawcy nie wliczali kosztu reklamy w cenę produktu czy usługi bo to
    się odbija na ciężko pracujących ludziach. Są na rynku banki, które
    sprzedają kredyt walutowy z minimalnym spreadem poniżej 1%. Ale żeby
    zapracowanych ludzi, którym się należy trochę pobyć w domu z dziećmi,
    zmuszać do szukania po kątach. Zakażać spreadu i już. Wstrętne Żydy.

    PS
    Regularna hodowla. Mlecznych krów się nie pyta kiedy maja jeść i co. Mogę
    same zdecydować kiedy chcą srać ale miejsce mają określone. Jestem
    niezmiernie ciekaw co jeszcze będzie określone prawem. Kolor kondomów? Czy
    na spacerze facet ma być po prawej czy po lewej stronie kobiety? Przy
    powitaniu trzeba mówić "dzień dobry" czy można "cześć"? To ciekawe. Jak
    dalece ludzie pozwolą sobie nasrać na głowy.

  • 9. Data: 2011-03-01 18:55:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > bankierów,
    > to może oni wystąpią z tą propozycją do Państwa. Po co dopłacać.

    Nie, na tym polu nie chcę dyskutować ogólnie o tej sferze, bo w tym zakresie
    wcale nikt nic nie proponuje.
    Odjeżdżasz od szczegółnego problemu w anty-dzijo-kapitalistyczną ideologię,
    i OK, ale to iina nieco sprawa.

    Pawlak zaproponował zmiany w pewnym szczególe, który przyniesie mu zysk, ale
    nikomu innemu nie przyniesie zysku ani strat.
    On - zysk polityczny.
    Krwiopijcy nawet jak dostaną po łapkach w kwestii spreadów, to odbiją gdzie
    indziej i tu bilans będzie zerowy.
    O tym mniej więcej myślę, bo nie mamy do czynienia żadną propzycją
    systemową.

    I o zakłamaniu, czego przykład dałem w kwestii cen energii elektrycznej.

  • 10. Data: 2011-03-01 18:55:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > i małoliberalnym kraju. Zawsze można przenieść się za wschodnią granicę i
    > tam czesać albo znaleźć sobie przyjemniejsze zajęcie.

    Pewnie. Po co komu banki? Toż to jawne oszustwo. Jeszcze żeby były polskie i
    państwowe. Ale są prywatne i zagraniczne. Liberalizm? Wszyscy tu marzą o
    socjalizmie.