    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: KC wszystko wyreguluje bo ludzie i rynek są głupi
    Date: Tue, 1 Mar 2011 19:55:17 +0100

    news:yso53xxil8ec.1ajv0r6by20im$.dlg@40tude.net...
> [...]
    mier-Pawlak-chce-walczyc-ze.html>

    > No skoro uważasz że wciskanie Polaczkom od 10 lat kredytów w CHF na 5% lub
    > w złotówskach na 22% + 10% prowizji wymaga poświęcenia ze strony
    > bankierów,
    > to może oni wystąpią z tą propozycją do Państwa. Po co dopłacać.

    Nie, na tym polu nie chcę dyskutować ogólnie o tej sferze, bo w tym zakresie
    wcale nikt nic nie proponuje.
    Odjeżdżasz od szczegółnego problemu w anty-dzijo-kapitalistyczną ideologię,
    i OK, ale to iina nieco sprawa.

    Pawlak zaproponował zmiany w pewnym szczególe, który przyniesie mu zysk, ale
    nikomu innemu nie przyniesie zysku ani strat.
    On - zysk polityczny.
    Krwiopijcy nawet jak dostaną po łapkach w kwestii spreadów, to odbiją gdzie
    indziej i tu bilans będzie zerowy.
    O tym mniej więcej myślę, bo nie mamy do czynienia żadną propzycją
    systemową.

    I o zakłamaniu, czego przykład dałem w kwestii cen energii elektrycznej.