    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: KC wszystko wyreguluje bo ludzie i rynek są głupi
    Date: Tue, 01 Mar 2011 19:51:37 +0100

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:ikj7k4$obm$1@news.onet.pl...

    mier-Pawlak-chce-
    walczyc-ze.html>

    > Ja sie generalnie zgadzam z wnioskami Samcika.
    > I tym, mimo wszystko, że polityk za mocno zapragnął regulować.
    >
    > Bank nie zarabia na kredycie jednej kwoty tylko rozdziela ten zarobek po
    > kawałku, spready, prowizje, odsetki itd itp.
    > Jak mu sie utnie spready, to wrzuci to gdzie indziej.
    >
    > To przedwyborcza walka z wiatrakami po prostu.

    Taka ustawa. To mój pomysł. Zabrania się bankom zarabiać an klientach. Niech
    zarabiają gdzie indziej. Na klientach będą zarabiać. Przecież to oszukiwanie
    uczciwych ludzi. Nie mogą zarabiać na reklamach? No pod warunkiem żeby
    reklamodawcy nie wliczali kosztu reklamy w cenę produktu czy usługi bo to
    się odbija na ciężko pracujących ludziach. Są na rynku banki, które
    sprzedają kredyt walutowy z minimalnym spreadem poniżej 1%. Ale żeby
    zapracowanych ludzi, którym się należy trochę pobyć w domu z dziećmi,
    zmuszać do szukania po kątach. Zakażać spreadu i już. Wstrętne Żydy.

    PS
    Regularna hodowla. Mlecznych krów się nie pyta kiedy maja jeść i co. Mogę
    same zdecydować kiedy chcą srać ale miejsce mają określone. Jestem
    niezmiernie ciekaw co jeszcze będzie określone prawem. Kolor kondomów? Czy
    na spacerze facet ma być po prawej czy po lewej stronie kobiety? Przy
    powitaniu trzeba mówić "dzień dobry" czy można "cześć"? To ciekawe. Jak
    dalece ludzie pozwolą sobie nasrać na głowy.