  • 1. Data: 2009-07-15 17:10:58
    Temat: KGHM -dewidenda
    Od: "szuwaks" <s...@o...pl>

    Mam akcje KGHMu za które przysługuje dewidenda. Czy muszę coś zgłaszać do biura
    maklerskiego czy zadziała automat?.
    Akcje mam nadal. Zostały przecenione. Czy na dzień dzisiejszy straciłem czy
    zarobiłem na dewidendzie.

    szuwaks.

  • 2. Data: 2009-07-15 17:22:40
    Temat: Re: KGHM -dewidenda
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    szuwaks wrote:

> [...]
    > biura maklerskiego czy zadziała automat?.
    > Akcje mam nadal. Zostały przecenione. Czy na dzień dzisiejszy straciłem

    Coś robię, ale nie wiem co robię. Może ktoś powie co robię. Dobrze by było
    jakby mi też powiedział czy dobrze robię czy źle.

  • 3. Data: 2009-07-15 17:37:45
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    szuwaks wrote:

> [...]
    > biura maklerskiego czy zadziała automat?.
    > Akcje mam nadal. Zostały przecenione. Czy na dzień dzisiejszy straciłem

    Dywidenda sama wpłynie. Zarobiłeś bo KGHM mniej spadł niż wartość dywidendy.

  • 4. Data: 2009-07-15 17:38:43
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "szuwaks" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam akcje KGHMu za które przysługuje dewidenda.

    A co to takiego ta dewidenda? Jakieś nowo odkryte zwierzę giełdowe?

  • 5. Data: 2009-07-15 17:40:07
    Od: iktorn <n...@e...com>

    totus pisze:

    > Coś robię, ale nie wiem co robię. Może ktoś powie co robię. Dobrze by było
    > jakby mi też powiedział czy dobrze robię czy źle.

    Dywidenda. Nic nie musisz robić. Możesz sprzedać papier i cieszyć się
    zyskiem... chociaż przy obecnym tempie wzrostów pewnie warto papierkowi
    dac rosnąć jeszcze trochę.

  • 6. Data: 2009-07-16 03:56:31
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "szuwaks"

    > Czy na dzień dzisiejszy straciłem czy zarobiłem na dewidendzie.

    Tobie wypłacają czy Ty wypłacasz?
    To podstawa; jak Ty - to masz w plecy.

  • 7. Data: 2009-07-16 07:30:36
    Od: karol <k...@k...pl>

    > Tobie wypłacają czy Ty wypłacasz?
    > To podstawa; jak Ty - to masz w plecy.

    No to jest wlasnie bez sensu - wyplacasz sam sobie.

  • 8. Data: 2009-07-16 07:31:11
    Od: karol <k...@k...pl>

    > Dywidenda sama wpłynie. Zarobiłeś bo KGHM mniej spadł niż wartość dywidendy.

    http://stooq.com/q/?s=kgh&c=5d&t=l&a=lg&b=0

    Jakby w ogole nie spadly...

  • 9. Data: 2009-07-16 07:33:04
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "karol" <k...@k...pl> wrote in message

    > http://stooq.com/q/?s=kgh&c=5d&t=l&a=lg&b=0
    >
    > Jakby w ogole nie spadly...

    widać KGHM był niedoszacowany o wartość dywidendy... :)
    george

  • 10. Data: 2009-07-16 07:37:33
    Od: karol <k...@k...pl>

    > widać KGHM był niedoszacowany o wartość dywidendy... :)

    :) Dziś się okaże, że jednak cenę trzeba skorygowac :)
    Co do samej dywidendy to ludzie sa zrobieni o te ostatnie 2 dni
    wzrostow? bo chyba "dywidenda" sama w sobie to po prostu taka czesciowa
    wyplata srodkow?