  • 1. Data: 2009-07-14 19:32:26
    Temat: CZy ktoś jutro kupuje akcje....?
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2009-07-14 20:09:08
    Temat: Re: CZy ktoś jutro kupuje akcje....?
    Od: "george" <g...@v...pl>

  • 3. Data: 2009-07-14 20:17:43
    Od: "stary" <k...@w...pl>

  • 4. Data: 2009-07-14 20:19:12
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h3img0$180$1@news.onet.pl...
    > bo ja nie :)
    >

    > pzdr
    > Dars

    Ja dziś kupiłem i jutro może dokupię. Ropa nadal zachowuje się niepewnie,
    kurs znowu zszedł poniżej 60 dolców.

  • 5. Data: 2009-07-14 20:22:13
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > A co Dars ma spaść na pysk jutro?
    >
    > stary

    Jutro to sie powinno oddac towar kupiony wczesniej........
    oddac trzeba w silniejesze rece jak jeszcze beda :)

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2009-07-14 20:36:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 14 Lip, 22:22, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Jutro to sie powinno oddac towar kupiony wczesniej........
    > oddac trzeba w silniejesze rece jak jeszcze beda :)
    >
    > pzdr
    > Dars

    O żesz ku.....wa, co to sie w USA stało. Widzicie to samo co ja??

  • 7. Data: 2009-07-14 20:42:31
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > bo ja nie :)
    >

    > pzdr
    > Dars

    To wielka strata, ze ty nie kupujesz...Tym sposobem nie podciagniesz wig-20
    o kilkadziesiat punktow....

  • 8. Data: 2009-07-14 20:45:56
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > pzdr
    > Dars

    O żesz ku.....wa, co to sie w USA stało. Widzicie to samo co ja??

    Ja widzę lekkie plusy a Ty co widzisz?

  • 9. Data: 2009-07-14 20:50:04
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 14 Lip, 22:45, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
> [...]
    s15g2000yqs.googlegroups.com...

    > O żesz ku.....wa, co to sie w USA stało. Widzicie to samo co ja??

    400 punktowy strzał na fut DJ.

  • 10. Data: 2009-07-14 20:55:06
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    s15g2000yqs.googlegroups.com...

    > O żesz ku.....wa, co to sie w USA stało. Widzicie to samo co ja??

    Faktycznie, a ja chyba nawet wiem dlaczego. Intel przed chwilą podał wyniki
    lepsze od prognoz.