  • 1. Data: 2009-07-15 19:02:27
    Temat: co dalej?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Janki szaleją, na S&P500 są już w okolicach 930 pkt. Na dodatek EUR/USD
    wybił się z kanału górą, a ropa zbliża się do 62 USD. Jeśli ta tendencja
    utrzyma się do jutra to owarcie powinno być u nas wysokie, a jak dane i
    wyniki nie przeszkodzą to dalsze wzrosty.

  • 2. Data: 2009-07-15 19:34:00
    Temat: Re: co dalej?
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 15 Lip, 21:02, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
> [...]
    > utrzyma się do jutra to owarcie powinno być u nas wysokie, a jak dane i
    > wyniki nie przeszkodzą to dalsze wzrosty.

    Moim skromnym zdaniem rynek w USA powinien sprawdzić poziom
    94..cośtam. Przez dwa tygodnie wcześniej tam stali.
    Podaż musi tu próbować podwójnego szczytu.
    A jak przejdą, no to muszą lecieć conajmniej do 1000. To by było takie
    symboliczne :)
    A jak będzie się zobaczy. Ja nigdy nie wiem co będzie jutro, a co tu
    mówić za tydzień :)

    W piątek są wyniki GE, taka mała Ameryka w pigułce, może to coś
    wyjaśni.

  • 3. Data: 2009-07-15 20:18:30
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    lecimy ciagle tym samym wzrostem

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-07-15 20:19:37
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-07-2009 o 22:18:30 Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > lecimy ciagle tym samym wzrostem

    pardon.... tym samym scenariuszem, dyskutowanym gdyDieter pytal o progozy

    --
    Pozdrawiam,
    Z.