  • 1. Data: 2009-01-16 10:50:48
    Temat: KGHM-kiedy spolka odda nasz pieniadze?
    Od: k...@p...onet.pl

    Teraz planuje podwyzki dla zalogi a gdzie nasz kurs 100 zl, nasze emerytury nie
    sa wazniejsze a zwiazane z kursem tez KGHM?
    kroovka

    Szkoda ze KNF nie ma wplywu na rynek KGHM , gdyby Im powiedziec ze trafia na
    podwojny fixing to moze by zmiejszyli koszty i weszli na poziom 100 zl co tak
    wazne dla naszych filarow....

    A miala to byc nasza bezpieczna lokata na przyszlosc....

    Zwiazki zawodowe walcza o obnizenie kosztow w spolce; jesli tak, to po raz
    kolejny my jestesmy z szacunkiem do nich.

    PROPOZYCJA:

    moze zatem by podniesc kurs spolka nie wyplaci dywidendy...ale skupi 10% swoich
    akcji i podniesie kurs o 10% i beda wieksze emerytury....

  • 2. Data: 2009-01-16 11:09:41
    Temat: Re: KGHM-kiedy spolka odda nasz pieniadze?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > swoich
    > akcji i podniesie kurs o 10% i beda wieksze emerytury....

    chcesz chyba powiedzec: "buyback podniesie wycenę naszych wirtualnych
    portfeli emerytalnych..."
    Jako ze na OFE przestałem liczyc na samym poczatku a wyrok Sądu na temat
    "nie moich" juz składek upewnił mnie w tym przekonaniu, osobiście wole
    dywidendę tu i teraz.

    george

  • 3. Data: 2009-01-18 14:12:20
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    > swoich
    > akcji i podniesie kurs o 10% i beda wieksze emerytury....

    Niech skupią 100%.
    Kurs skoczy o 100%..

  • 4. Data: 2009-01-18 14:31:02
    Od: k...@p...onet.pl

    > Niech skupią 100%.
    > Kurs skoczy o 100%..
    Niech skupia 300%, nie takie zobowiazania juz realizowano;
    - wiec jednak dojdziemy do 100 zl

    pozdrawiam
    kroovka