  • 1. Data: 2008-11-21 09:34:30
    Temat: KK Alior Bank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy już wiadomo jak wyglądają ich karty kredytowe ?

    I jak to jest z tym sumowaniem limitów : można czy nie można ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-11-21 09:37:50
    Temat: Re: KK Alior Bank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dodatkowo : w jaki sposób mam wydrukować wyciągi w oddziale banku skoro
    przychodzę one na mój adres poczty elektronicznej ? Mam do nich iść z
    laptopem i przeglądać z pracownikiem swoją korespondencję... ? A jeśli
    ktoś ma tylko komputer stacjonarny to co wtedy ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-11-21 09:39:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 21 Nov 2008 10:34:30 +0100, Mithos napisał(a):

    > Czy już wiadomo jak wyglądają ich karty kredytowe ?

    Na dziś to będzie "ich aniołek", później dojdą nowe rysuneczki, *podobno*
    klient będzie mógł sobie wymienić bezpłatnie na coś nowego.

    > I jak to jest z tym sumowaniem limitów : można czy nie można ?

    Oficjalnie nie, ale na wniosku są 2 rubryki pt. "zgłaszam kartę do
    przeniesienia".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-11-21 09:42:37
    Temat: Uwaga na Alior Bank
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Alior, bank który kilka dni temu zadebiutował na polskim rynku może być
    zastawem pod kredyty właściciela - donoszą włoskie media. Bank zaprzecza -
    czytamy w "Pulsie Biznesu".
    Romain Zaleski, biznesmen polskiego pochodzenia szuka pomocy we włoskich
    bankach, żeby przejęły jego długi w BNP Paribas i Royal Bank of Scotland.
    Biznesmen pilnie potrzebuje refinansowania, a to z kolei wymaga dodatkowych
    zabezpieczeń. Jak donoszą włoskie media, pod zastaw ma być wykorzystane
    najnowsze dzieło Zaleskiego - polski Alior Bank.
    Według "Corriere della Sera", na którą powołuje się "Puls Biznesu" udziały w
    banku zostały włączone do pakietu zabezpieczeń żądanych przez banki. Prezes
    Alior Banku - Wojciech Sobieraj - odpiera zarzuty: "to są spekulacje i
    plotki, które według mojej wiedzy nie znajdują żadnego uzasadnienia."
    http://banki.onet.pl/1866710,wiadomosci.html
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=4fd0187d-09
    33-4363-ba1d-af447b14b024&open=sec

  • 5. Data: 2008-11-21 09:47:42
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Czy już wiadomo jak wyglądają ich karty kredytowe ?
    >
    > I jak to jest z tym sumowaniem limitów : można czy nie można ?

    Podobno Allianz Bank ma zaproponować KK ze standardowym oprocentowaniem 9,9%
    oraz konto oszczędnościowe przebijające ofertę Eurobanku.

    Zobaczymy co z tego zostanie w realnym świecie, czy to będzie druga
    alliorażka czy nie.

    marekz

  • 6. Data: 2008-11-21 10:04:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Zobaczymy co z tego zostanie w realnym świecie, czy to będzie druga
    > alliorażka czy nie.

    http://banki.onet.pl/1866710,wiadomosci.html :)

    Z racji tego, że zamieniłem dotychczasową VG Multi (która będzie
    zamykana) na Aquariusa to mogę starą kartę "przenieść" :) Do tego
    dochodzi MC Millenium, który nie ma żadnych bonusów, dodatków itp, więc
    raczej też idzie do kasacji.

    Tak więc szukam jakiegoś dobrego MC, którego można uzyskać na podstawie
    przeniesienia.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-11-21 10:06:03
    Od: k...@o...pl

    On 21 Lis, 10:47, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Podobno Allianz Bank ma zaproponować KK ze standardowym oprocentowaniem 9,9%
    > oraz konto oszczędnościowe przebijające ofertę Eurobanku.

    no to może 9,9% na KK i na KO ;)

  • 8. Data: 2008-11-21 10:13:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > http://banki.onet.pl/1866710,wiadomosci.html :)

    Akurat do tego nie przywiązywałbym zbyt dużej wagi. :)

    Miałem raczej na myśli ogólne ściemnianie banku i niezbyt udany,
    bałaganiarski start.

    Niby oddziały miały nie być rozliczane w ramach planów sprzedażowych, ale
    nie wiem czy tak jest w rzeczywistości.

    Wysłałem maila, że chcę zamknąć swój wniosek o przeniesienie KK, ze wzgledu
    na warunki nie do zaakceptowania przeze mnie (noszenie świstków, górna
    granica llimitu 30k) i przy okazji zadałem pytanie jak by wyglądała
    teoretycznie weryfikacja dochodów w przypadku d-g na zasadach ogólnych, tzn.
    jakie konkretnie świstki zdaniem banku mają wiarygodność większą od
    oświadczenia o dochodach w tym przypadku. Mój mail został całkowicie
    zignorowany, a dopóki wniosek był otwarty odpowiedzi z oddziału przychodziły
    szybciutko, sprawnie i kompetentnie.

    marekz

  • 9. Data: 2008-11-21 11:56:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-21, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > laptopem i przeglądać z pracownikiem swoją korespondencję... ? A jeśli
    > ktoś ma tylko komputer stacjonarny to co wtedy ?

    Multi? No to przecież masz opcję druku wyciągu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-11-21 12:11:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Multi? No to przecież masz opcję druku wyciągu.

    To co można wydrukować to nie jest stricte wyciąg. Nie ma tam ani kwoty
    limitu, ani innych informacji poza obciążeniami i uznaniami itp. itd.

    Dosyć znacznie odbiega to w każdym razie od tego co przychodzi na maila.

    --
    Mithos