    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Alior autocard
    Date: Tue, 7 Apr 2009 23:09:41 -0700 (PDT)

    Witam,
    wczoraj w prasie lokalnej zobaczyłem reklamę karty kredytowej Alior
    Banku o nazwie 'autocard'.
    Karta powiązana jest z programem lojalnościowym "autocard". Wszedłem
    na stronę tego programu i poczytałem co nieco. Wygląda na to, że jest
    to nowy program, raczkujący dopiero, bo większość partnerów programu
    to firmy z Rzeszowa, Krakowa, Krosna i Zakopanego.
    Alior na swojej stronie nic nie mówi o tej karcie kredytowej. A na
    stronie programu podany jest przelicznik. Za 100 zł wydanych za pomocą
    karty dostaje się 1 km. Oby to się nie okazało tak atrakcyjne, jak
    lotnicza karta Aliora.
    Ktoś coś więcej słyszał na ten temat?