  • 21. Data: 2007-08-01 08:59:37
    Temat: Re: KK BZWBK
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    > spróbuj a zobaczysz :)

    Można i nawet sam bank do tego zachęca. Ostatnio miałem od nich telefon czy
    jestem zadowolony z karty i czy znam jej wszystkie zalety. Jako jedną z
    zalet Pani wymieniła właśnie możliwość przelania pieniędzy na własne konto
    zamiast wypłaty w bankomacie.

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2007-08-02 21:22:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 30 Jul 2007 20:45:15 +0200, Mithos wrote:

    > Ktos ma jakies inne, bardziej pozytywne odczucia zwiazane z tym bankiem ?

    Ostatnio niezbyt pozytywne, dotyczące obsługi w oddziałach. Standardem jest
    czynne jedno stanowisko z pięciu (przy pozostałych siedzą pracownicy, ale z
    tabliczką o nieczynnym stanowisku), dzięki czemu czas oczekiwania na
    załatwienie dowolnej sprawy wynosi minimum 30 minut.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki