  • 1. Data: 2008-08-21 14:23:01
    Temat: KK BZWBK Multikino zamiana na inna KK BZWBK
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam
    Mam KK z BZWBK Multikino. Do tej pory sprawowała się świetnie. Dopóki
    nie zmienili regulaminu jej ;-(( , przez co bonus z jej używania
    (darmowe bilety do kina) stał się o wiele trudniej do uzyskania.
    Rozglądam się więc za jakimś inną KK.
    I tak się zastanawiam, czy dałoby radę zamienić ją na jakąś inną KK z
    BZWBK, która przynosiłaby jakiś profit z jej używania, np. allekarta.

    Zastanawiam czy jest sens dzwonić albo iść do oddziału - ochrzanić, że
    zmienili regulamin KK Multikina (chyba nawet już jej nie wydają, bo nie
    nic o niej na stronach www banku) - postraszyć, że przeniosę KK do
    innego banku no chyba, że sami zamienią ją na inną swoją co-brandową
    kartę????

    Przerabiał już ktoś może taki wariant działania ;-)) ????

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2008-08-21 14:35:32
    Temat: Re: KK BZWBK Multikino zamiana na inna KK BZWBK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Przerabiał już ktoś może taki wariant działania ;-)) ????

    tak, allekartę można otrzymać tylko wypełniając wniosek w necie...
    chciałem na nią zamienić kk orange, ale zamiana była niemozliwa (dotarlem z
    tym problemem aż do rzecznika klienta bzwbk) więc musiałem wypowiedzieć
    orange i ubiegać się o allekarte, ale warto bylo
    allekarta ma b.fajny program lojalnosciowy (PayBack) ;-)

    a dzwonic lub isc do oddzialu i tam wylewac swoje zale na pracownikow nie ma
    sensu - nic nie pomoga, tylko czas stracisz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-21 15:11:51
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    RobertS pisze:

> [...]
    > tym problemem aż do rzecznika klienta bzwbk) więc musiałem wypowiedzieć
    > orange i ubiegać się o allekarte, ale warto bylo

    to pewnie przy jej ubieganiu nie obędzie się bez dostarczania znowu
    dokumentów o zatrudnieniu i wielkości pensji ;-((
    domyślam się, że myk z okazaniem 3 ostatnich wyciągów z KK (notabene z
    ich KK) nie przejdzie

    > allekarta ma b.fajny program lojalnosciowy (PayBack) ;-)
    chyba najlepszy z ogólnie dostępnych wśród kart - tak mi się w każdym
    razie wydaje

    > a dzwonic lub isc do oddzialu i tam wylewac swoje zale na pracownikow nie ma
    > sensu - nic nie pomoga, tylko czas stracisz

    hehe, no krzyczeć na nich nie mam zamiaru ;-))) myślałem, że nie chcąc
    tracić klienta zrobią wszystko aby go nie tracić

    A może ktoś wie, do którego banku bez problemu można przenieść KK na
    podstawie 3 ostatnich wyciągów z KK

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2008-08-21 15:13:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "l...@g...com" <l...@g...com> napisał
    w wiadomości news:g8k0jp$qnl$1@inews.gazeta.pl...

    > A może ktoś wie, do którego banku bez problemu można przenieść KK na
    > podstawie 3 ostatnich wyciągów z KK

    W zasadzie do każdego oprócz BZWBK i Citi...

    marekz

  • 5. Data: 2008-08-21 19:48:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A może ktoś wie, do którego banku bez problemu można przenieść KK na
    > podstawie 3 ostatnich wyciągów z KK

    ING, mBank, BPH i pewnie jeszcze jakies inne

    dla limitu do 5kzl wystarczy oswiadczenie, powyzej zaswiadczenie z firmy z
    pieczatkami...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-08-21 20:10:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > ING, mBank, BPH i pewnie jeszcze jakies inne
    >>

    > dla limitu do 5kzl wystarczy oswiadczenie, powyzej zaswiadczenie z firmy z
    > pieczatkami...

    Tyle, ze juz posiadana KK zaniza mu zdolnosc kredytowa - tu chodzi mi o
    wyrobienie nowej KK w BZWBK przed zamknieciem posiadanej.

    Najlepiej byloby moze wyrobic sobie Moneypl czy Newsweek z malutkim
    limitem a po pol roku podniesc zamykajac jednoczesnie stara KK - jesli
    zdolnosc nie pozwala na wyrobienbie od razu KK z potrzebnym limitem.

  • 7. Data: 2008-08-21 20:29:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Tyle, ze juz posiadana KK zaniza mu zdolnosc kredytowa - tu chodzi mi o
    > wyrobienie nowej KK w BZWBK przed zamknieciem posiadanej.

    no to niech z niej zrezygnuje i jednoczesnie wnioskuje o nowa kk - zanim
    stara karta zostanie definitywnie zamknieta (splacone zadluzenie) mija 30
    dni, a od momentu zlozenia wniosku na allekarte do jej fizycznego otrzymania
    mija 5-7 dni roboczych (u mnie byla po tygodniu)...
    wniosek o zamkniecie starej karty (rezygnacja) zostanie dolaczona do wniosku
    o nowa karte - analityk wezmie to pod uwage i...

    jak juz bedzie mial allekarte to moze wycofac rezygnacje i bzwbk wyda mu
    karte, z ktorej zrezygnowal (duplikat) bez zadnych kosztow - tym sposobem
    bedzie mial dwie karty (jezeli zechce) ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-08-22 09:07:12
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > nic o niej na stronach www banku) - postraszyć, że przeniosę KK do innego
    > banku no chyba, że sami zamienią ją na inną swoją co-brandową kartę????

    Ja mialem karte money.pl, nastepnie zlozylem wniosek o karte kredytowa
    Allegro, a nastepnie wypowiedzialem umowe money.pl. :)

  • 9. Data: 2008-08-22 09:22:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sie, 11:07, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > Ja mialem karte money.pl, nastepnie zlozylem wniosek o karte kredytowa
    > Allegro, a nastepnie wypowiedzialem umowe money.pl. :)

    Bardziej oplacalo ci sie miec punkty payback niz karte z latwymi do
    spelnienia warunkami darmowosci?

  • 10. Data: 2008-08-22 11:00:09
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Bardziej oplacalo ci sie miec punkty payback niz karte z latwymi do
    > spelnienia warunkami darmowosci?

    Skorzystalem z promocji i dostalem od BZ WBK 200+50=250 PLN, 1000 punktów
    Payback, troche allegruje - jesli tylko mam wybór to wybieram aukcje, gdzie
    sa udostepnione platnosci Allegro - punktów calkiem sporo przybywa.

    Póki co jestem zdeycowanie na plusie.
    Poza tym karta money.pl brzydka jakas sie szybko zrobila, bura taka. :)