  • Data: 2007-01-10 18:47:25
    Temat: KK BZWBK a doładowanie prepaid'a
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jest sobie KK jak w temacie. I chęć doładowywania od czasu do czasu telefonu
    w OrangeGo (ale nie tylko) za jej pomocą.
    W BZWBK jest całkiem przyzwoity dostęp do karty poprzez Internet. Jest też
    tam w menu coś takiego jak "Zasilenia telefonów".
    Dzwoniłem na ichnią poznańską Infolinię i ponoć rzeczywiście można doładować
    prepaid'a za pomocą KK, ale trzeba podpisać umowę w oddziale. Ba, nawet
    poprosiłem żonę, żeby mi to załatwiła w bydgoskim oddziale BZWBK. Co więcej,
    żona umowę podpisała. Ale w umowie ani słowa jak to działa. Przy okazji w
    umowie jest również mozliwość wykonywania przelewów i to menu u mnie działa
    (samego przelewu jeszcze nie próbowałem), natomiast kliknięcie w menu
    "zasilenia telefonów" daje komunikat "601 - Brak rachunków, z których można
    doładowywać telefon"...
    Do oddziału spróbuję się jutro dodzwonić, ale może ktoś już przez to
    przechodził?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret