  • 1. Data: 2007-01-10 18:47:25
    Temat: KK BZWBK a doładowanie prepaid'a
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Jest sobie KK jak w temacie. I chęć doładowywania od czasu do czasu telefonu
    w OrangeGo (ale nie tylko) za jej pomocą.
    W BZWBK jest całkiem przyzwoity dostęp do karty poprzez Internet. Jest też
    tam w menu coś takiego jak "Zasilenia telefonów".
    Dzwoniłem na ichnią poznańską Infolinię i ponoć rzeczywiście można doładować
    prepaid'a za pomocą KK, ale trzeba podpisać umowę w oddziale. Ba, nawet
    poprosiłem żonę, żeby mi to załatwiła w bydgoskim oddziale BZWBK. Co więcej,
    żona umowę podpisała. Ale w umowie ani słowa jak to działa. Przy okazji w
    umowie jest również mozliwość wykonywania przelewów i to menu u mnie działa
    (samego przelewu jeszcze nie próbowałem), natomiast kliknięcie w menu
    "zasilenia telefonów" daje komunikat "601 - Brak rachunków, z których można
    doładowywać telefon"...
    Do oddziału spróbuję się jutro dodzwonić, ale może ktoś już przez to
    przechodził?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2007-01-11 16:37:15
    Temat: Re: KK BZWBK a doładowanie prepaid'a
    Od: f...@o...eu

    witam
    na infolini dobrze powiedzieli
    jest możliwośc dokonywanie przelewów i zasialnia telefonów, tak jak napisałeś
    trzeba mieć podpisana umowę o usługi bankowości elektronicznej i to tez
    masz...tyle tylko ze jakaś pani z oddzialu (bo tylko tam sie takie umowy
    podpisuje) nie powiedziala ci że są usługi pasywne (czyli tylko podgląd i
    przelewy na zdefiniowane rachunki czy numery telefonów) oraz aktywne -
    wykorzystywanie sms-kodów do potwierdzenia przelewów czy doładowań. zadzwon
    618565242 i ci właśnie to powiedzą....
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-11 16:38:31
    Od: f...@o...eu

    a i jeszcze : żeby zmienić usługi z pasywnych na aktywne musisz w oddziale
    podać numer telefonu do sms-*kodów

  • 4. Data: 2009-01-19 21:16:33
    Od: "ananas_19" <ananas_19@WYTNIJ_TOwp.pl>

    a jeśli mam podany numer telefonu do sms kodów i mnie również wyskakuje taki błąd?

  • 5. Data: 2009-01-19 21:37:41
    Od: k...@o...pl

    On 19 Sty, 22:16, "ananas_19" <ananas_19@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:
    > a jeśli mam podany numer telefonu do sms kodów i mnie również wyskakuje taki błąd?

    ja nie mam w ogóle KK w opcji doładowania telefonów.
    Ale - po co?
    Karta kredytową można doładować na stronach np:
    https://www.blue.pl/
    https://www.polpay.net/