eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Carrefour - a co to za cudo, ma ktoś?KK Carrefour - a co to za cudo, ma ktoś?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Carrefour - a co to za cudo, ma ktoś?
    Date: Sun, 23 Jul 2006 05:14:21 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <e9uphr$k5s$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-2242.elblag.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1153624444 20668 81.168.199.194 (23 Jul 2006 03:14:04
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jul 2006 03:14:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:391539
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Ostatnio zachciało mi się posiadać kartę kredytową Carrefour, jako że dość
    często kupuję w tym sklepie. No i spotkało mnie kilka niespodzianek.
    Najpierw odwiedziłem stronę hipermarketu, jednak tam nie udało mi się
    znaleźć żadnych konkretych informacji o karcie, a tylko to, co jest w
    ulotce. Chciałem skorzystać z kontaktu emailowego, ale... brak.
    Odwiedziłem sobie stronkę Cetelem. Znowu o karcie praktycznie nic, ale był
    kontakt. Zatem wysmarowałem maila z pytaniem o pełną TOiP, w szczególności
    informacje dotyczące przewalutowania, obsługi przez Internet, wydania na
    podstawie historii rachunku, czy umowy o pracę, a nie zaświadczenia o
    zarobkach itp. Wysłałem z ich strony na d...@c...pl po czym otrzymałem:
    The mailbox of Magdalena Bloch user is overseized and the user didn't
    receive this email.If you received this email from other adress than the one
    you put in your email then ignore this message.

    I tak już od dwóch dni... Ciekawe... czy ktoś z Was posiada tę kartę, może
    coś bliżej napisać o użytkowaniu tejże? Byłem też w samym markecie. Stoisko
    obsługujące kartę było puste, ale prócz ulotek kompletnie nic innego nie
    było. Zastanowiło mnie czy mam takiego pecha, czy też taka obsługa to
    standard... Na jakieś sensowne informacje w hipermarkecie liczyć nie można,
    bo rotacja pracowników jest tam tak duża, że pewnie na hasło
    "przewalutowanie" zrobią duże oczy... Niemniej w przypadku jakowejś
    reklamacji obawiam się czy będzie się do kogo zgłosić...

    --

    Pozdrawiam
    Szymon


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1