  • 1. Data: 2007-12-30 15:18:59
    Temat: KK Citi BP (i inne)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy placac rachunki karta Citi, zbieramy jednoczesnie punkty danego
    programu partnerskiego (BP, M&M, Plus) ?

    Bo tak sobie kalkuluje, ze jesli zbieramy to placac owa KK rachunki
    swoje i np. rodzicow mialbym miesiecznie calkiem wiele takich punktow :)

    Wydaje mi sie, ze gdzies juz o tym ktos pisal ale nie moge odszukac.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-12-30 15:20:28
    Temat: Re: KK Citi BP (i inne)
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Czy placac rachunki karta Citi, zbieramy jednoczesnie punkty danego
    > programu partnerskiego (BP, M&M, Plus) ?

    Tak. Przynajmniej ja tam zbieram punkty BP.

    marekz

  • 4. Data: 2007-12-30 15:59:59
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Czy placac rachunki karta Citi, zbieramy jednoczesnie punkty danego
    > programu partnerskiego (BP, M&M, Plus) ?

    Tak

    > Wydaje mi sie, ze gdzies juz o tym ktos pisal ale nie moge odszukac.

    Noo, np. w regulaminach tych kart...;-)

    Slawek

  • 3. Data: 2007-12-30 15:59:59
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Mithos" wrote in message

    > Czy placac rachunki karta Citi, zbieramy jednoczesnie punkty danego
    > programu partnerskiego (BP, M&M, Plus) ?

    dodac trzeba że za srebrną BP dają 1000pkt
    a za zlotą 2000pkt na start
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2007-12-31 10:39:08
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Dec 2007 16:18:59 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > swoje i np. rodzicow mialbym miesiecznie calkiem wiele takich punktow :)
    >
    > Wydaje mi sie, ze gdzies juz o tym ktos pisal ale nie moge odszukac.

    No ja tak właśnie płacę rachunki i po jakiś 9 m-c wziąłem sobie z BP nowy
    czajnik do kuchni. Szkoda tylko, że BP ma tak mało pozycji i to drogich
    w porównaniu np z PayBack.

    Xenocide

  • 6. Data: 2007-12-31 15:52:54
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > No ja tak właśnie płacę rachunki i po jakiś 9 m-c wziąłem sobie z BP nowy
    > czajnik do kuchni. Szkoda tylko, że BP ma tak mało pozycji i to drogich
    > w porównaniu np z PayBack.

    Właśnie dlatego właśnie zrezygnowałem z korzystania z karty Citi BP i
    wyrobiłem kartę kredytową Allegro-BZ WBK. Teraz zbieram punkty PayBack. A do
    tego jest promocja, że można dostać 250 PLN na rachunek karty.

  • 7. Data: 2007-12-31 16:15:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:flb38r$6f1$1@news.onet.pl, *rsa127* wrote:

> [...]
    > wyrobiłem kartę kredytową Allegro-BZ WBK. Teraz zbieram punkty
    > PayBack. A do tego jest promocja, że można dostać 250 PLN na rachunek

    Byla promocja
    Juz od dluzszego czasu o niej ani widu ani slychu
    http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt

    Ciekawe czy sie zalapalem? Zlozylem wniosek dzien po rozpoczeciu ale tak im
    sie dlugo ona wydawala ze jak mialem w rekach to juz info na stronie o
    promocji nie bylo. Dobrze ze chociaz z cache'a wygrzebalem linka do
    regulaminu, bo tez link skasowali.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."