  • 1. Data: 2007-12-30 17:28:34
    Temat: gdzie przeniesc Zlota Rybke mBank
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Gdzie mozna przeniesc Zlota Rybke?
    ... tak zeby nie trzeba bylo skladac zaswiadczen o zarobkach/dochodach
    etc. Chcialbym miec karte o podobnej funkcjonalnosci, ale bez oppalty
    ronczej.
    Obecnie mam tam dosc wysoki limit, ale historia chyba tez nieciekawa:
    Mam te Zlota Rybke od 3-4 lat jakos. Uzywam awaryjnie, a transakcje na
    niewielkie kwoty. Na jesieni sie zapomnialem ze splata - wiec nie wiem,
    czy to dla mnie w tej sytuacji plus czy minus.
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2007-12-30 17:53:29
    Temat: Re: gdzie przeniesc Zlota Rybke mBank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > ... tak zeby nie trzeba bylo skladac zaswiadczen o zarobkach/dochodach
    > etc. Chcialbym miec karte o podobnej funkcjonalnosci, ale bez oppalty

    Taki podglad online to ma tylko Multi. Pozniej dlugo, dlugo nic. A
    przeniesc to mozesz chyba wszedzie.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-12-31 07:54:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 30 Dec 2007 18:28:34 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    >Obecnie mam tam dosc wysoki limit, ale historia chyba tez nieciekawa:
    >Mam te Zlota Rybke od 3-4 lat jakos. Uzywam awaryjnie, a transakcje na

    To jedynie zrezygnuj z niej. Bo żaden bank Ci nei da za darmo w takiej
    sytuacji.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-12-31 14:47:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 31 Dec 2007 08:54:29 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    > To jedynie zrezygnuj z niej. Bo żaden bank Ci nei da za darmo w takiej
    > sytuacji.

    Mnie Raiffaisen dał kartę za darmo dożywotnio po złożeniu wypowiedzenia.
    Średnie obroty miesięczne na karcie wynosiły około 10 PLN.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2007-12-31 14:51:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Mnie Raiffaisen dał kartę za darmo dożywotnio po złożeniu wypowiedzenia.
    > Średnie obroty miesięczne na karcie wynosiły około 10 PLN.

    A mi odmowili PRZENIESIENIA karty z innego banku z limitem mniej niz
    10k. Reputacja w BIK wzorowa.

    Na poprzedniej karcie jaka mialem u nich obrot ok. kilka tysiecy i jak
    zlozylem wypowiedzenie to nawet nikt nie chcial mnie zatrzymac. Po
    prostu przyszlo za jakis czas pismo o zamknieciu karty.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-12-31 15:21:41
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie Raiffaisen dał kartę za darmo dożywotnio po złożeniu wypowiedzenia.
    > Średnie obroty miesięczne na karcie wynosiły około 10 PLN.

    A w jakim trybie skladales to wypowiedzenie?

    marekz

  • 7. Data: 2008-01-01 14:37:53
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 31 Dec 2007 16:21:41 +0100, MarekZ wrote:

    > A w jakim trybie skladales to wypowiedzenie?

    Wysłałem pocztą z trąbką pismo o następującej treści:

    "Zgodnie z par. 40 pkt 1 Regulaminu Kart Kredytowych wypowiadam umowę o
    kartę kredytową MasterCard 2006 FIFA World Cup numer 5206XXXXXXXXXXXX z
    dnia AA.BB.YYYY."

    Jakieś dwa tygodnie później zadzwonili do mnie z Raiffeisena i zapytali czy
    zgodzę się wycofać rezygnację jeśli kartę będę miał dożywotnio bezpłatną.
    Kilka dni później dostałem pocztą pismo potwierdzające te warunki.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki