  • 1. Data: 2009-11-23 18:20:07
    Temat: KK Citi a PIN offline- doswiadczenia z UK?
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Witajcie

    Ktoś z Was ma doświadczenia w płaceniu KK Citi w UK tam, gdzie terminale
    wymagają PINu offline (automaty)? Generalnie np karty mbanku mają tam
    problem (myślę, że szeroko znany na grupie). A jak z Citi? W PL nie
    zdarzyło się tej karcie nigdy zadziałać bez online autoryzacji ale może
    przynajmniej nie jest zablokowana totalnie na offline.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2009-11-23 18:40:23
    Temat: Re: KK Citi a PIN offline- doswiadczenia z UK?
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 23 Lis, 19:20, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:
> [...]
    > zdarzyło się tej karcie nigdy zadziałać bez online autoryzacji ale może
    > przynajmniej nie jest zablokowana totalnie na offline.

    Pisałem kiedyś w tej sprawie do Citi przez wewnętrzną pocztę.
    Konsultantka stwierdziła, że hybrydy przystosowane są do transakcji z
    użyciem pinu offline. Mi również nie zdarzyło się, aby jakaś
    transakcja w PL poszła offline. Może to po prostu oznaczać, że karty
    Citi preferują tam gdzie to możliwe autoryzację online. Sam jestem
    jednak ciekaw, czy ktoś już to testował :)

  • 3. Data: 2009-11-23 18:55:56
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    m1ch4l.j pisze:

    > Pisałem kiedyś w tej sprawie do Citi przez wewnętrzną pocztę.
    > Konsultantka stwierdziła, że hybrydy przystosowane są do transakcji z
    > użyciem pinu offline.

    Również wysłałem pytanie- zwykle odpowiadają w 3-4 dni, ale miło
    słyszeć, że przystosowali do tego karty. Skoro wiedziała o czym pisze,
    to raczej napisała prawdę :)

    --
    Michał

  • 4. Data: 2009-11-23 20:16:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Michal_Ko pisze:
    > Witajcie
    >
    > Ktoś z Was ma doświadczenia w płaceniu KK Citi w UK tam, gdzie terminale
    > wymagają PINu offline (automaty)?

    Nie wiem czy metro w Londynie ma automaty off-line czy on-line,
    ale wiem ze Visa Citi w tych automatach dziala ;-)

    KJ

  • 5. Data: 2009-11-23 20:50:16
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > Michal_Ko pisze:
    >
    > Nie wiem czy metro w Londynie ma automaty off-line czy on-line,
    > ale wiem ze Visa Citi w tych automatach dziala ;-)
    >

    > KJ
    Mnie w zeszłym tygodniu w Paryżu w automatach biletowych nie zadziałały:
    KK CITI, KK NORDEA, VE Multibanku, a DC przeszedł bez problemów ;-)
    Filip

  • 6. Data: 2009-11-23 20:53:55
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 23 Lis, 19:55, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:

    > Również wysłałem pytanie- zwykle odpowiadają w 3-4 dni, ale miło
    > słyszeć, że przystosowali do tego karty. Skoro wiedziała o czym pisze,
> [...]

    Daj znać, czy odpowiedzieli tak samo :) Szkoda jednak, że karty Citi
    nie preferują transakcji offline. Co jak co, ale po tym banku prędzej
    spodziewałbym się, że wszystko będzie szło offline.

  • 7. Data: 2009-11-23 22:23:44
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Nie wiem czy metro w Londynie ma automaty off-line czy on-line,
    > ale wiem ze Visa Citi w tych automatach dziala ;-)

    No to dobrze słyszeć, bo duże szanse, że są offline (z tego co wiem to
    zdecydowana większość/wszystkie automaty w UK takie właśnie są)...
    Jakieś inne doświadczenia z KK Citi w UK, wszędzie działała?

    --
    Michał