  • 1. Data: 2009-11-23 18:23:17
    Temat: jak płacić debetówką mBanku w internecie - poradnik
    Od: "ubik80" <u...@o...pl>

    znalazłem ten poradnik - jak myślicie ?
    http://pokazywarka.pl/mbank-karty/

  • 2. Data: 2009-11-23 18:43:22
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    ubik80 pisze:
    > znalazłem ten poradnik - jak myślicie ?
    > http://pokazywarka.pl/mbank-karty/

    No wielkiej filozofii nie ma. Jak kiedyś w końcu zrobią edycję limitów
    ilościowych przez serwis transakcyjny, to "problem" będzie jeszcze
    prostszy do rozwiązania.

    --
    Michał

  • 3. Data: 2009-11-23 18:43:29
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 23 Lis, 19:23, "ubik80" <u...@o...pl> wrote:
    > znalazłem ten poradnik - jak myślicie ?http://pokazywarka.pl/mbank-karty/

    A co tu myśleć? Sprawa jest prosta i omawiana nie raz na forum mBanku.
    Limity ilościowe (domyślnie 0) można zmieniać tylko poprzez mLinię,
    limity wartościowe można ustalić w serwisie transkacyjnym.

  • 4. Data: 2009-11-23 18:46:29
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ubik80" news:heek1m$20qq$1@news.mm.pl

    > znalazłem ten poradnik - jak myślicie ?
    > http://pokazywarka.pl/mbank-karty/

    Ja się chyba pogubiłem, ale czy to nie jest lekko przeterminowana wiadomość?

    PS.
    Mnie bardziej w...ia to, że hasła SMSowe mBanku zaliczyły padakę,
    przynajmniej jeżeli dochodzą na numer w PLAYu.

  • 5. Data: 2009-11-23 19:11:28
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-23 19:23, ubik80 pisze:
    > znalazłem ten poradnik - jak myślicie ?
    > http://pokazywarka.pl/mbank-karty/
    Myślę, że wprowadzili to ok. 1,5 roku temu.

  • 6. Data: 2009-11-23 19:47:58
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "ubik80" <u...@o...pl> wrote in message news:heek1m$20qq$1@news.mm.pl...
    > znalazłem ten poradnik - jak myślicie ?
    > http://pokazywarka.pl/mbank-karty/

    Czyż nie jest, że niektóre systemy odrzucą ten typ karty?
    Ja korzystam z eKarty (mBank) i nie widzę inaczej: środki nadpłacam na rzecz
    kazdej transakcji i nie martwię się żadną możliwością nadużycia. Zdażyły się
    jednak systemy, które akceptowały jedynie VISĘ (nie ekartę, nie Visę
    Electron).

  • 7. Data: 2009-11-23 20:46:33
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 23 Lis, 20:47, "yapann" <y...@o...pl> wrote:

    > Ja korzystam z eKarty (mBank) i nie widzę inaczej: środki nadpłacam na rzecz
    > kazdej transakcji i nie martwię się żadną możliwością nadużycia.

    Możliwość nadużycia niestety istnieje, nawet w przypadku eKarty. Może
    przyjść obciążenie bez wcześniejszej autoryzacji i nic nie poradzisz.
    eKarta rozładowana do zera przed tym nie uchroni. Dlatego też
    zrezygnowałem z eKarty na rzecz kredytówki w Citi. W razie fraudu
    reklamacja, a Citi podobno zazwyczaj rozpatruje je na korzyść klienta.

  • 8. Data: 2009-11-24 16:54:52
    Od: Duke <d...@u...pl>

    yapann pisze:

    > Ja korzystam z eKarty (mBank) i nie widzę inaczej: środki nadpłacam na
    > rzecz kazdej transakcji i nie martwię się żadną możliwością nadużycia.

    Taki sam efekt możesz osiągnąć dla zwykłego Delfinka zmieniając na 0 zł
    dzienny limity autoryzacyjny dla transakcji internetowych.