  • 1. Data: 2007-11-25 20:08:40
    Temat: KK Citi, czy mozna spłacić inną KK?
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Z rachunku KK Citi można zrobić przelew na opłatę świadczeń (czynsz,
    itp.)
    A czy można przelewem spłacić inną kartę kredytową i ile to kosztuje?
    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2007-11-25 20:10:23
    Temat: Re: KK Citi, czy mozna spłacić inną KK?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 21:08, "Slavekk" <s...@g...pl> wrote:
    > Z rachunku KK Citi można zrobić przelew na opłatę świadczeń (czynsz,
    > itp.)
    > A czy można przelewem spłacić inną kartę kredytową i ile to kosztuje?

    Nie mozna.

  • 3. Data: 2007-11-25 21:39:34
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > itp.)
    > A czy można przelewem spłacić inną kartę kredytową i ile to kosztuje?

    Można.
    Wydajesz dyspozycję przelewu gotówkowego na dowolny rachunek.
    Transakcja jest traktowana jako gotówkowa. Możesz taki przelew
    rozłożyć na raty.

  • 4. Data: 2007-11-25 21:53:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 22:39, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Można.
    > Wydajesz dyspozycję przelewu gotówkowego na dowolny rachunek.
    > Transakcja jest traktowana jako gotówkowa. Możesz taki przelew
    > rozłożyć na raty.

    Nie doszukalem sie tego w TOiP.

    A jak z kosztami?
    Sam przelew bezplatny, a jedynie naliczane oprocentowanie?
    Jeli tak, to gdy kogos przycisnie taniej, niz wybrac z bankomatu.

  • 5. Data: 2007-11-25 22:12:26
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Lis, 22:53, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:> On 25 Lis,
    22:39, "k...@g...pl"> >
    <k...@g...pl> wrote:> > Można.> > Wydajesz dyspozycję
[...]
    przycisnie taniej, niz wybrac z bankomatu.Załącznik nr 4.Przelew jest
    bezpłatny. W załączniku nr 4 masz podane oprocentowanie wszystkich
    transakcji. Wypłatę z bankomatu też można rozłożyć na raty, wtedy
    zwracana jest prowizja za wypłatę gotówkową. Ale przelew i tak jest
    tańszy. Opcja dla potrzebujących.

  • 6. Data: 2007-11-25 22:20:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 23:12, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > transakcji. Wypłatę z bankomatu też można rozłożyć na raty, wtedy
    > zwracana jest prowizja za wypłatę gotówkową. Ale przelew i tak jest

    Ok. czyli jak kogos bardzo przycisnie, moze zadzwonic na citiphone,
    zalozyc swoje konto jako odbiorce przelewow gotowkowych i wykonywac
    tam takie przelewy z KK w razie potrzeby, Mam nadzieje, ze nie bede
    musial tego pamietac ;)

  • 7. Data: 2007-12-01 12:53:38

    On 25 Lis, 23:20, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zalozyc swoje konto jako odbiorce przelewow gotowkowych i wykonywac
    > tam takie przelewy z KK w razie potrzeby, Mam nadzieje, ze nie bede

    Lepiej pamiętać :) bo jak potem się ktoś zapyta o przelewy na grupie
    to możesz kogoś wprowadzić w błąd.