  • Data: 2008-02-29 10:13:04
    Temat: KK Citi - epilog :)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj odebralem nowa KK Citi BP. Dla przypomnienia, karta dozywotnio
    darmowa (mam pisemne potwierdzenie), uzyskalem bezplatna wymiane
    "zwyklej" VISA na karte BP + dodatkowo 100 zl bonusowo na rachunek karty.

    Co ciekawe dostalem tez zwiekszenie limitu do prawie takiego poziomu
    jaki chcialem.

    Innymi slowy : wysylajac jedno proste wypowiedzenie otrzymalem duzo
    wiecej niz chcialem :)

    Mam tez pytania : czy punkty partnerskie BP beda mi sie zbieraly same
    czy musze tez gdzies sie rejestrowac ? W jaki sposob mam dokonac wymiany
    punktow na cokolwiek z programu partnerskiego ? W jaki sposob np. na
    stacji mam ladowac punkty na karte za zakupy premiowane np. plyn do
    spryskiwaczy, red bulle itp. (laduja sie same, czy tez tak jak
    "zwyczajna karte do punktow" - nie KK - obsluga musi wsadzic do
    ichniejszego czytnika) ?

    ZTCO za placanie rachunkow z KK punkty rowniez zbieram.

    --
    Mithos