eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi obsługa onlineKK Citi obsługa online
  • Data: 2011-09-15 11:46:03
    Temat: KK Citi obsługa online
    Od: orcio <o...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Mam pytanie odnośnie przeglądania operacji na KK Citi przez WWW. Dziś
    zrobiłem 3 przelewy (opłacenie rachunków) dostępny limit się zmniejszył
    o kwotę wszystkich przelewów, ale w blokadach widać tylko 1 z nich jako
    "Przelew/DoBadowanie telefonu". Czy to błąd, czy system sobie nie radzi
    z takimi "hurtowymi" operacjami? Druga sprawa to tytuł takiego przelewu
    na wyciągu online (po zamknięciu okresu rozliczeniowego) tytuł jest
    niepełny czy można w jakiś sposób wyświetlić całość tekstu
    (niekoniecznie w wyciągach online, byle żeby nie było to jakieś płatne
    potwierdzenie)?

    orcio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1