eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi obsługa onlineKK Citi obsługa online
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: orcio <o...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Citi obsługa online
    Date: Thu, 15 Sep 2011 13:46:03 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <j4soij$rm5$1@news.onet.pl>
    Reply-To: o...@N...op.pl
    NNTP-Posting-Host: 193.43.77.109
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1316087187 28357 193.43.77.109 (15 Sep 2011 11:46:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Sep 2011 11:46:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558830
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam pytanie odnośnie przeglądania operacji na KK Citi przez WWW. Dziś
    zrobiłem 3 przelewy (opłacenie rachunków) dostępny limit się zmniejszył
    o kwotę wszystkich przelewów, ale w blokadach widać tylko 1 z nich jako
    "Przelew/DoBadowanie telefonu". Czy to błąd, czy system sobie nie radzi
    z takimi "hurtowymi" operacjami? Druga sprawa to tytuł takiego przelewu
    na wyciągu online (po zamknięciu okresu rozliczeniowego) tytuł jest
    niepełny czy można w jakiś sposób wyświetlić całość tekstu
    (niekoniecznie w wyciągach online, byle żeby nie było to jakieś płatne
    potwierdzenie)?

    orcio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1