  • 31. Data: 2007-01-17 21:20:40
    Temat: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    news:slrneqt2pb.fcf.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > O ile dadzą bez prowizji :)
    > --

    Kiedys byla taka promocja, ze pierwsze rozlozenie na raty bez prowizji i z
    nizszym oprocentowaniem. Mialem taka oferte ze 2 lata temu... Moze troche
    mniej...

    MK

  • 32. Data: 2007-01-17 21:35:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Bank nie ma prawa "cofnac kasy" w przypadku normalnej (z technicznego
    > punktu widzenia) transakcji utracona karta, za takie rzeczy placa
    > wydawcy kart.

    Nawet jezeli na dowodzie zakupu bedzie zupelnie inny podpis, niz ten
    jaki widnieje na karcie ? Przecie to ewidentna wina sprzedawcy, ze nie
    sprawdzil.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 33. Data: 2007-01-17 22:25:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    szogun11 <s...@w...pl> writes:

    > nie przy kazdym zakupie, bo jak masz limit 3000 zl i za polowe limitu
    > robisz zakup to moim zdaniem dobrze ze bank dzwoni,

    A jak sie nie dodzwoni? Dobrze moze dla banku, ale nie ma w tym wiele
    dobrego dla klienta, nawet jesli ten swiecie w to wierzy.

    No chyba ze klient jest uzalezniony od wydawania pieniedzy KK
    i to go wytraca z uzaleznienia, to moze tak.

    > natomiast jak
    > klient majacy limit 30.000 zl i robiacy zakup za 1500 zl to bank nie
    > dzwonil by do niego bo nic w tym dziwnego, bogaty klient to kupuje..!!

    Zakup za 1500 zl KK nie jest niczym dziwnym niezaleznie od zasobnosci
    portfela klienta, to mniej niz "srednia krajowa".

    > i ty moze sie nie zgodzisz, ale mam racje..!!

    Przyznaje ze ten argument potrafi powalic na kolana.

    > a poza tym raz
    > zadzownili i podejrzewam ze nastepnym razem nie zadzwonia, bo wiedza
    > ze ten klient ma takie transakcje i nic w tym dziwnego!!

    Prawie kazdy klient od czasu do czasu "ma takie transakcje".
    Chyba ze w ogole nie uzywa KK.

    Moze to byla jakas podejrzana transakcja, ale nie ze wzgledu na sume?
    Do mnie bank zadzwonil jeden jedyny raz, jak skonczylem limit (nieco
    wiekszy niz 3kzl) na stacji benzynowej - to oczywiscie takze dzialanie
    w interesie banku, ale przynajmniej moge je zrozumiec.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2007-01-17 22:27:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Nawet jezeli na dowodzie zakupu bedzie zupelnie inny podpis, niz ten
    > jaki widnieje na karcie ? Przecie to ewidentna wina sprzedawcy, ze nie
    > sprawdzil.

    Jasne, sprzedawca nie musi miec kwalifikacji do "sprawdzania podpisu",
    nawet zakladajac ze cos takiego w ogole jest zdefiniowane.

    Jesli na kwicie bedzie napisane "pocalujcie mnie w d*" i transakcja
    bedzie w Polsce, to moze, moze.

    Z tym ze oczywiscie nie wiadomo jak wyglada podpis na karcie, bo
    raczej jej sie od zlodzieja / nieuczciwego znalazcy nie da odzyskac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 35. Data: 2007-01-17 23:31:40
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jan 2007 22:20:40 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Kiedys byla taka promocja, ze pierwsze rozlozenie na raty bez prowizji i z
    >nizszym oprocentowaniem. Mialem taka oferte ze 2 lata temu... Moze troche
    >mniej...

    Moja rada. Nie napalać się, że bez prowizji. Nie napalać się, że 9,9%.
    Spytać o całkowity koszt kredytu. Policzyć samemu procenty.
    Wtedy podjąć decyzję.

    PG

  • 36. Data: 2007-01-18 06:45:02
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> napisał(a):

    > Jest to fajne zwłaszcza, gdy płacisz za granicą i roamujesz :-P

    Juz chyba popadacie w lekka paranoje :) Oczywiscie ze bank dba o swoje
    pieniadze dzwoniac ale nie da sie zaprzeczyc ze przy okazji moze oszczedzic
    klientowi sporo stresu i czasu. Poza tym jak mam ta karte pare lat,
    telefonow mialem doslownie kilka (2, moze 3) i jakos "korona z glowy mi nie
    spadla". Nawet przyznam ze bylo mi bardzo milo ktos tam stara sie zapanowac
    nad tym "systemem" :) To jest nie ta liga co np. Multi czy inny mBank.

    Pozdrawiam,
    r3d3

  • 37. Data: 2007-01-18 07:14:28
    Od: kontracy <...@...cd>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 22:11:15 +0100, szogun11 napisał(a):

    > !!
    > !!
    > !!

    Dziękujemy dziecku GG za występ :>

  • 38. Data: 2007-01-18 07:16:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Moja rada. Nie napalać się, że bez prowizji. Nie napalać się, że 9,9%.
    > Spytać o całkowity koszt kredytu. Policzyć samemu procenty.
    > Wtedy podjąć decyzję.

    Z tym sie zgadzam :). Ustawa o kredycie konsumenckim ukrocila promowanie
    kredytow za pomoca roznego rodzaju trickow z oprocentowaniem, to czasami
    jeszcze moga sie zdarzyc niestandardowe za pisy w umowach/regulaminach. Tak,
    wiec warto porownywac podawana przez bank RRSO lub samemu dokonac wyliczen.

    MK

  • 39. Data: 2007-01-18 07:16:20
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Jasne, sprzedawca nie musi miec kwalifikacji do "sprawdzania
    > podpisu",
    > nawet zakladajac ze cos takiego w ogole jest zdefiniowane.

    Czyli teoretycznie dajesz karte znajomemu, on cos kupuje 100km dalej
    (za 3 tys PLN), ja zglaszam utrate karty (bank odpowiada za iles tam
    czasu wstecz) i... traci na tym bank ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 40. Data: 2007-01-18 09:18:42
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > powiedzieli, ze bez prowizji?
    > w TOiP znajdziesz prowizję 3% min. 7zl czyli od 1500 zł powinni
    > naliczyc 45zl prowizji...

    Dzwonilem po raz kolejny, zeby sie o to zapytac i dowiedzialem sie ze
    nie ma zadnej prowizji (od innego konsultanta).

    Okres rozliczeniowy sobie zmienilem (jutro sprawdze czy faktycznie sie
    zmienil). No i to mniej wiecej tyle.

    --
    pozdrawiam
    Mithos