    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Date: Wed, 17 Jan 2007 23:25:03 +0100

    szogun11 <s...@w...pl> writes:

    > nie przy kazdym zakupie, bo jak masz limit 3000 zl i za polowe limitu
    > robisz zakup to moim zdaniem dobrze ze bank dzwoni,

    A jak sie nie dodzwoni? Dobrze moze dla banku, ale nie ma w tym wiele
    dobrego dla klienta, nawet jesli ten swiecie w to wierzy.

    No chyba ze klient jest uzalezniony od wydawania pieniedzy KK
    i to go wytraca z uzaleznienia, to moze tak.

    > natomiast jak
    > klient majacy limit 30.000 zl i robiacy zakup za 1500 zl to bank nie
    > dzwonil by do niego bo nic w tym dziwnego, bogaty klient to kupuje..!!

    Zakup za 1500 zl KK nie jest niczym dziwnym niezaleznie od zasobnosci
    portfela klienta, to mniej niz "srednia krajowa".

    > i ty moze sie nie zgodzisz, ale mam racje..!!

    Przyznaje ze ten argument potrafi powalic na kolana.

    > a poza tym raz
    > zadzownili i podejrzewam ze nastepnym razem nie zadzwonia, bo wiedza
    > ze ten klient ma takie transakcje i nic w tym dziwnego!!

    Prawie kazdy klient od czasu do czasu "ma takie transakcje".
    Chyba ze w ogole nie uzywa KK.

    Moze to byla jakas podejrzana transakcja, ale nie ze wzgledu na sume?
    Do mnie bank zadzwonil jeden jedyny raz, jak skonczylem limit (nieco
    wiekszy niz 3kzl) na stacji benzynowej - to oczywiscie takze dzialanie
    w interesie banku, ale przynajmniej moge je zrozumiec.
    --
    Krzysztof Halasa