  • 1. Data: 2007-07-20 20:06:24
    Temat: KK CitiPlus
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Jak najłatwiej sprawdzić czy na pewno nie mam włączonych jakichś dodatkowych
    usług.
    Np. płatnych ubezpieczń itp...
    Po zalogowaniu do ichniego serwisu www (nb. tragedia...) niczego takiego nie
    widzę prócz CitiAlerts...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 2. Data: 2007-07-20 20:59:41
    Temat: Re: KK CitiPlus
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Np. płatnych ubezpieczń itp...
    > Po zalogowaniu do ichniego serwisu www (nb. tragedia...) niczego takiego nie

    Jesli przy aktywacji karty nie zglosiles , ze chcesz wylaczyc platen uslugi, to
    masz wlaczone ubezpiecznia - musisz wylaczyc przez citiphone i miec nadzieje, ze
    faktycznie to zrobia.

  • 3. Data: 2007-07-20 21:18:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > uslugi, to
    > masz wlaczone ubezpiecznia - musisz wylaczyc przez citiphone i miec

    Przy aktywacji?
    Zgłaszane było przy staraniu się o kartę. Potem już nie...
    Ale zadzwonię na CitiPhone...

  • 4. Data: 2007-07-20 21:22:32
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Przy aktywacji?
    > Zgłaszane było przy staraniu się o kartę. Potem już nie...
    > Ale zadzwonię na CitiPhone...

    Oczywiscie, ze przy aktywacji, a raczej zaraz po niej. teraz to juz niepogadasz,
    gdyz o tej porze to juz chyba raczej tylko zastrzeganie kart przyjmuja (w praktyce).

  • 5. Data: 2007-07-20 21:39:57
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 20 Lip, 23:22, "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > gdyz o tej porze to juz chyba raczej tylko zastrzeganie kart przyjmuja (w

    Citi twierdzi, że never sleeps. Wiem, że ma drzemkę 1,5 godzinną na
    przetwarzanie danych około 22. Jak spędza środek nocy, nie sprawdzałem
    nigdy.

  • 6. Data: 2007-07-21 08:52:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Oczywiscie, ze przy aktywacji, a raczej zaraz po niej. teraz to juz
    > niepogadasz,
    > gdyz o tej porze to juz chyba raczej tylko zastrzeganie kart przyjmuja (w
    > praktyce).

    A skad masz takie informacje? Jak czytam to co piszesz to ciagle probujesz
    stworzyc wrazenie, ze bank jest zly i stosuje jakies wredne zagrywki. Ze
    wlaczy ubezpieczenie mimo, ze klient na wniosku nie wyrazil zainteresowania
    nim; ze pewnie oleja dyspozycje klienta i trzeba miec nadzieje, ze wylacza;
    ze nie pracuja w nocy mimo informacji o obsludze calodobowiej itp.
    |Wspolczuje jestli pracujesz w takiej firmie. Wyglada mi to raczej na
    jakiegos providenta lub inna firme udzielajaca pozyczek 'bez BIK-u i w
    komornikiem' ;).

    MK

  • 7. Data: 2007-07-21 10:51:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ze nie pracuja w nocy mimo informacji o obsludze calodobowiej itp.

    Czy w Citiphone da się połączyć z konsultantem? Bo mi się nie udało. Tzn.
    nie ma takiej opcji wśród dostępnych...
    Może jakiś inny numer do Citi, żeby sprawdzić czy to co we wniosku, to jest
    w rzeczywistości?

  • 8. Data: 2007-07-21 10:55:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > nie ma takiej opcji wśród dostępnych...
    > Może jakiś inny numer do Citi, żeby sprawdzić czy to co we wniosku, to

    Zawsze po wybraniu 0. Dlaleta zalecaja zeby telekod nie rozpoczynal sie od
    0.

    MK

  • 9. Data: 2007-07-21 10:56:57
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > wlaczy ubezpieczenie mimo, ze klient na wniosku nie wyrazil zainteresowania

    Przeczytaj w TOiP co pisze przy odnosniku do literki 2 wpisanej przy ubezpieczeniach
    do kart.

    > ze pewnie oleja dyspozycje klienta i trzeba miec nadzieje, ze wylacza;
    > ze nie pracuja w nocy mimo informacji o obsludze calodobowiej itp.

    to wytlumacz to tym z citiphone, ktorzy raz mnie odeslali z aktywacja karty, zebym
    zadzwonil za pol godziny, bo wlasnie trwa nocne przetwarzanie danych, a gdy
    zadzwonilem o podanej godzinie, stwierdzili, ze moga zrobic jedynie gola
    aktywacje,bez nadawania numerow pin itp - gdzyz wiekszosc opcji maja wylaczone i
    wlasciwie to o tej porze to tylko zastrzegaja karty.

    > jakiegos providenta lub inna firme udzielajaca pozyczek 'bez BIK-u i w
    > komornikiem' ;).

    U Saszy Siemionowa. Bez BIK ale za to z trzema wymiarami bejsbola...;)

    A tak powaznie, to wypowiadam sie na temat wad i zalet - nie tylko Citibanku.
    Sadze, ze znajda sie jakies osoby z kazdego banku w Polsce,czytajace te grupe, i
    czesc uwag ktorymi sie wymieniamy ma szanse byc zauwazona.

  • 10. Data: 2007-07-21 11:17:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zawsze po wybraniu 0. Dlaleta zalecaja zeby telekod nie rozpoczynal sie od
    > 0.

    Dziwne. Po połączeniu z (22)6922484 można wybrać język, a potem jest menu z
    usługami, ale nigdzie nie ma możliwości połączenia z konsultantem.
    Co to jest ten telekod? To samo co CitiPhone PIN ?