    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Citibank - podwyzszanie kimitu
    Date: Sat, 13 Oct 2007 20:35:53 +0200

    Jak najprosciej w Citi podwyzszyc limit ? Obroty na karcie nie byly
    niestety wysokie. Przez 10 miesiecy wydalem niecale 10k.

    Jednakze z karty jestem zadowlony min. ze wzgledu na fajny system
    rabatowy. Przez te 5 % rabaty w sumie zaoszczedzilem jakies kilkaset
    zloty przez okres uzywania karty.

    Czy zgloszenie checi rezygnacji cos tutaj pomoze ? Czy zaproponuja jakis
    wiekszy limit ? Jak bylo u was ?

    Ewentualnie czy moze pod koniec roku uzywania karty bank sam dzwoni i
    proponuje podwyzszenie limitu ?

    Jakas inna metoda ?

    Karte dostalem na dowod i jak na to co obecnie daja inne banki na ladne
    oczy to limit na Citi mam niestety zbyt maly (najnizszy ze wszystkich
    jakie mam na KK).

    Zaznaczam, ze nie chce jakos szczegolnie dostarczac do banku roznych
    papierow z miejsca zatrudnienia.

    Jako, ze z koncem stycznie pobiora mi oplate za kolejny tok uzytkowania
    karty, tak czy inneczej bede zglaszal chec rezygnacji. Zastanawia mnie
    tylko czy wraz z propozycja niepobierania oplaty rocznej (licze ze z
    czyms takim wystapia) proponuja takze podwyzszenie limitu, jesli tak to
    o ile ?

    Chetnie poslucham waszych doswiadczen w tej dziedzinie.

    --
    Mithos