  • Data: 2007-10-15 06:10:09
    Temat: Re: KK Citibank - podwyzszanie kimitu
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 20:35:53 +0200, Mithos napisał(a):

    > Jak najprosciej w Citi podwyzszyc limit ? Obroty na karcie nie byly
    > niestety wysokie. Przez 10 miesiecy wydalem niecale 10k.

    Kiedyś o ile dobrze pamiętam ktoś pisał na grupie, że skorzystał z
    tymczasowego podniesienia limitu (max +25% na miesiąc albo dwa) i limit
    podniesiono a jak się okres skończył to tak już zostało. Nie wiem czy
    można to uznać za pewnik, ale warto spróbować i może przy pomocy takich
    "hacków" podbijesz limit na kk. A tak już całkiem na marginesie to moja
    dziewczyna dostała ostatnio od nich kk-plus z limitem 7k bez żadnych
    papierów - fakt, że nigdy prędzej nie miała żadnej kk (co najwyżej
    dodatkowe do mojej). Dlatego może spróbuj po prostu wyrobić sobie nową
    hłe hłe która to już będzie w kolekcji?

    Xenocide