  • Data: 2006-03-29 06:48:21
    Temat: KK Citibanku - platnosc w sieci a odpowiedzialnosc
    Od: "grzechu" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialbym dostac karte kredytowa Citibank jednak po przeczytaniu
    wielu watków zastanawiam sie czy jest ona bezpieczna. Czy w razie
    nieuprawnionego uzycia jej - tzn. ktos wykradnie jej i moje dane- i
    posluzy sie nia przy platnosci w Internecie mam szanse aby
    odzyskac pieniadze? Jak Citibank podchodzi do tego rodzaju
    reklamacji?
    W regulaminie KK znalazlem jedynie taki zapis: "Bank nie odpowiada za
    dyspozycje zlozone przez osoby nieupowaznione, w przypadku
    prawidlowego podania przez nie Danych Osobowych i wlasciwych Kodów
    Identyfikacyjnych" Jednak wg regulaminu owe Kody to: PIN, CITIPhone
    PIN lub i-PIN - zatem nie ma tutaj nic o CVV.
    Prosze o odpowiedz na moje pytanie i ewnetulanie o rozwianie moich
    obaw.
    Pozdrawiam!