  • Data: 2008-05-19 21:03:20
    Temat: KK Gold - platnosci zagraniczne i nie tylko, jaka?
    Od: Arek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Musze sobie wyrobic nowa karte kredytowa, ta ktora mam (Visa Gold
    BZWBK) mi nie odpowiada - stracilem zaufanie do banku.

    Sredniomiesieczny obrot na karcie bedzie okolo 5000zl, platnosci w
    Polsce i za granica. Dobrze jakby karta byla bez chipa (wszystkie
    pozostalem mam z chipem) oraz w systemie MasterCard. Byloby idealnie
    gdyby taki obrot na karcie jak podalem powyzej wystarczyl do
    zwolnienia z oplaty rocznej.
    Zastanawialem sie nad ING - czy to dobry wybor?

    Nie zalezy mi na przelewach z karty, system rabatowy tez nie jest
    wymagany.