    From: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ING - mam podglad online !
    Date: Wed, 12 Sep 2007 23:15:46 +0200

    On Wed, 12 Sep 2007 21:38:43 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Cala procedura zajela wiec 3 tygodnie (a mialo byc 7 dni).

    No to nieźle Ciebie przewieźli. Ja też czekałem, ale jakoś 5 dni. I też
    nie mogłem uwierzyć ile może trwać podpinanie karty, żeby miała dostęp
    przez www, ale widać że można z tego zrobić niezły maraton.

    > Podglad niczym szczegolnym sie nie wyroznia.

    Jak to się nie wyróżnia? Jest chyba najbardziej mułowaty ze wszystkich
    aktualnych na rynku :)

    > Na probe dzisiaj cos
    > wplacilem na konto na karty. Ciekawe kiedy bedzie to widoczne w
    > podgladzie karty.

    1 dzień chyba a obciążenia karty to 2-3 dni a czasami dłużej. Blokad nie
    widać a sama karta w sumie nic więcej nie ma prócz dobrych
    przeliczników. Jeżeli masz tylko OKO to automatycznej spłaty sobie nie
    ustawisz. Wprowadzili teraz powiadamianie smsem za darmo, ale trzeba
    się udać do oddziału coś tam podpisać. Generalnie w oddziałach ING w
    moim mieście (z tego co było na grupie tendencja ogólnokrajowa) poziom
    obsługi jest raczej marny. Wziąłem sobie na próbę MC, ale na dniach ją
    likwiduje, bo ogólnie słabo to wygląda jak dla mnie. Z macBanku dali mi
    Visa C za podpis z 5 cyfrowym limitem (konto mam tam od 10 m-c i
    ogólnie bez szału i zero jakiś stałych wpływów) i karta ta kosztuje na
    rok 38 zł, więc może być jako rezerwa. Przeliczniki ma w miarę dobre no
    i podgląd www - wiadomo.

    Xenocide