  • 21. Data: 2009-07-26 18:47:24
    Temat: Re: KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    > Oczekujesz cudów, ale sam się nie pogimnastykujesz?

    Jakbym chciał się gimnastykować to bym sobie załatwił kredyt na 10% rocznie
    a nie kożystał z karty kredytowej
    W całym tym interesie chodzi właśnie o wygode.
    Arek

  • 22. Data: 2009-07-26 19:51:20
    Od: "mataw" <m...@q...pl>

    To dość proste

    Idziesz np. do Castoramy, kupujesz jakiś ciągnik kosiarke za 15k zl,
    umawaisz się na odbior za 2 dni.
    Następnego dnia ponownie ich odwiedzasz i rezygnujesz z zakupu.
    Czesto obsługa zwraca kasę nie zwracając uwagi, iz bylo placone karta k,
    jesli tak nie beda chcieli, to podajesz debetówkę - kasa wplywa ci na ror i
    wybierasz z banku lub bankomatu ta debetowka.

    pozdrawiam

    matjaw

  • 23. Data: 2009-07-26 20:25:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "mataw" news:h4ic39$lga$1@news.task.gda.pl

> [...]
    > jesli tak nie beda chcieli, to podajesz debetówkę - kasa wplywa ci na ror
    > wybierasz z banku lub bankomatu ta debetowka.

    Piszesz poważnie? :)
    Sklepy nie robią afery przy wyprawianiu przez klienta takich cyrków? (mam na
    myśli kwotę zakupu).

  • 24. Data: 2009-07-27 07:08:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W sklepie Reserved przy zwrocie oddają również na kartę - może być
    > debetowa, nawet należąca do kogoś innego.

    Kiedyś takie akcje można było robić w sklepie Ikea, ale od jakiegoś
    czasu oddają na kartę i to tylko na tę, którą była dokonywana płatność...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2009-08-01 23:07:36
    Od: "jerry" <j...@w...pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam KK i chciałbym z niej wybrać pieniądze na około miesiąc (skorzystać z
    > kredytu) 15-20K
    > Oczywiście 3% prowizji + odsetki od dnia wybrania w bankomacie to zwykły
    > hardcor.
    > Szukam takiego systemu płatności żeby mnie to nie kosztowało więcej jak
    > powiedzmy 2% + załapanie się na GP a wiec płatnośc bezgotówkowa.
    > Znacie może coś takiego?
    > Arek
    > Ponadto prowadzę DG więc udowadnianie zarobków przy następnej karcie jest
    > mocno upierdliwe.
    > Arek
    Skoro masz DG to może masz też terminal w ktorym Twoi klienci płaca kartą.
    Jeżeli tak ,to pierwszego dnia okresu rozliczeniowego płacisz swoją kartą w
    swoim terminalu i kasa po potrąceniu prowizji Polcardu wplywa na rachunek
    DG. Prosty i tani lewar (1,6 do 2,5 %). JEŻELI MASZ DRUGĄ KARTĘ..... Już
    wiesz co robić :-)
    pozdro
    jerry

  • 26. Data: 2009-08-02 10:52:57
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    BK <b...@g...com> napisał(a):

    > orzysta=E6 z
    > =B3y
    > =EAcej jak
    > ..
    >
    > aliorspeed
    > https://www.speed.aliorbank.pl/speed/static/how-it-w
    orks.htm

    > ale chyba tylko na karty w walutach, zaplacisz za przewalutowanie ale
    > bedzie okres bezodsetkowy

    Najkorzystniej jest korzystać z tego systemu przy pomocy KK Polbank. Mnie
    wypłata 310 EUR kosztowała po przeliczeniu ok. 20 zł i mogłem jeszcze
    rozłożyć na 12 rat w Polbanku.