eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Millennium - wyciągKK Millennium - wyciąg
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.s
    ileman.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Millennium - wyciąg
    Date: Mon, 15 Oct 2007 13:11:59 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 16
    Message-ID: <fevhsf$45t$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1192446672 4285 217.173.163.135 (15 Oct 2007 11:11:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Oct 2007 11:11:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    X-Antivirus: avast! (VPS 000781-1, 2007-10-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:428051
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Czy ktoś z PT Koleżeństwa zgłaszał do Millennium nieotrzymanie wyciągu z
    KK? Jaka jest ich reakcja? Wysyłają w ramach reklamacji, czy jedną
    możliwością jest odpłatne zamówienie duplikatu za drobne 30 PeeLeNów?

    Czuję w kościach, że to obsługa coś namieszała z podpinaniem karty pod
    wyciągi - wyciąg z zamykanej Visy dotarł na początku miesiąca, a wyciągu
    do nowego Mastercarda jak nie było tak nie ma. TeleMillennium rozkłada
    ręce i twierdzi, że nie ma możliwości sprawdzenia faktu poprawnego
    wygenerowania wyciągu...

    W sumie to papierowy wyciąg mi na cholerę, ale miło byłoby mieć ciągłość
    w wyciągach na wypadek gdybym zechciał np. przenieść kartę :-))

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1