  • 11. Data: 2006-02-03 18:50:54
    Temat: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ja wlasnie z tego powodu przenosze karte, juz 4-ty chyba rok kasuja
    mnie po 70zl. OStatnio wpadlem na strony ING i przeniesienie do nich
    naprawde niezle wyglada, 3 ostatnie wyciagi z obecnej kk, i
    dostarczenie 2 dokumentow, na razie wszystko odbylo sie przez net,
    dzis dostalem pin i ide po odbior do odzialu, tam mam podpisac umowe i
    przedstawic te 3 wydruki i podobno podpisac zobowiazanie do
    reazygnacji z obecnej karty, mam ja wazna jeszcze pol roku, ciekawe
    czy to beda weryfikowac ze jej juz nie mam? :)
    zobaczymy...

  • 12. Data: 2006-02-03 19:50:34
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Fri, 03 Feb 2006 14:27:27 +0100, na pl.biznes.banki, Mithos napisał(a):

    > Rok temu dostalem karte za free. Jako, ze zbliza sie termin jej waznosci
    > to dzwonie i pytam sie, jak zredukowac oplate za odnowienie karty ?
    > Odpowiedz jasna i prosta : NIE DA SIE, NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI.

    Albo się coś zmieniło albo multilinka niedoinformowana, mi w czerwcu
    obniżyli o połowę za wznowienie głównej, za to niby nie dało się
    dodatkowej. Zobaczymy jak będzie w tym roku, w sumie też jestem z niej
    bardzo zadowolony i dla 70 czy 100 zł nie będę z niej rezygnował. Chyba że
    zastanowię się nad Citi która jak tu czytam po zniesieniu CitiShield jest
    jedną z lepszych na rynku.

    pzdr
    konlin

  • 13. Data: 2006-02-03 21:44:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konlin napisał(a):

    > Albo się coś zmieniło albo multilinka niedoinformowana, mi w czerwcu
    > obniżyli o połowę za wznowienie głównej, za to niby nie dało się
    > dodatkowej.

    W cenniku stoi 70zl za odnowienie karty glownej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2006-02-03 21:48:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Mnie Multibank olał, przy przyzwoitych obrotach i raczej nie sądzę, żeby
    > w Twoim przypadku będzie podobnie. Jeśli starczy Ci zdolności i masz
    > obroty na Multikoncie, to możesz próbować wyrobić nową kartę w
    > Multibanku :-)

    Obroty mam (w koncu napierw przelewam tam kase do splaty karty, wiec
    kasa musi wplywac) ale juz raz bank ich nie widzial, wiec ja nie bardzo
    wiem jak oni to licza (chcialem kiedys debetowa VC, ale im wyszlo iz nie
    mam na konto wplywow w wysokosci 1tys/miesiac pomimo iz mialem z 4 razy
    takie z tego co pamietam). Dlatego tez, nie chce sie bawic w rozne
    dziwne procedury bo nie widzi mi sie zostac na jakis czas bez KK. Zbyt
    duzo rzeczy zamawiam online poza krajem :)

    Zreszta wybiore sie w wolnej chwili do oddzialu. Bo to czego sie nie da
    zalawtic telefonicznie tam zalatwilem juz raz od reki.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2006-02-03 21:50:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    badzio napisał(a):

    > Zrezygnowac z tej karty. Jesli byly duze obroty to jest szansa ze sami
    > zadzwonia z propozycja przedluzenia karty za friko. Jesli nie, to
    > poczekac na promocje i zamowic nowa karte w promocji

    Z tym, ze ja jestem z tej karty zadowolony. Poza tym nie mam jak czekac
    na promocje poniewaz istnieje szansa, iz w sierpniu bede wyjezdzal na
    dluzszy czas, a i teraz juz ciezko u mnie z czasem (a czasem wyrobienie
    czegos przedluza sie i przedluza).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2006-02-03 21:51:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Tam sie nie da. To powiedz ze rezygnujesz i idz z papierami do innego
    > banku.

    Ale z tego co wiem, to nigdzie nie ma takiego fajnego podgladu (poza
    mBankiem) przez net (wszystkie blokady sa na biezaco).

    > P.S. Oczywiscie ze cie oszukuja. Jesli robiles dobre obroty na karcie,
    > to ci powinni obnizyc lub zwolnic z oplaty.

    Oto mnie nawet nikt nie pytal, zobacze co mi powiedza w oddziale.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2006-02-03 22:21:38
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Fri, 03 Feb 2006 22:44:30 +0100, na pl.biznes.banki, Mithos napisał(a):

    > W cenniku stoi 70zl za odnowienie karty glownej.

    Wiem, znam ich TOiP :) Ale ja zapłaciłem 50% czyli 35 za główną i 100%
    czyli 35 za dodatkową.

    pzdr
    konlin

  • 18. Data: 2006-02-03 22:29:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konlin napisał(a):

    > Wiem, znam ich TOiP :) Ale ja zapłaciłem 50% czyli 35 za główną i 100%
    > czyli 35 za dodatkową.

    Nie mam dodatkowej :) Aczkolwiek chyba zglosze, iz karta mi sie zepsula
    i dostane nowa za polowe ceny.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2006-02-03 23:03:30
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    sunwick napisał(a):
    > ja wlasnie z tego powodu przenosze karte, juz 4-ty chyba rok kasuja
    > mnie po 70zl. OStatnio wpadlem na strony ING i przeniesienie do nich
    > naprawde niezle wyglada

    Zgadza się, zrobiłem to samo. Żal tylko podlgądu blokad on-line... Aha,
    żeby mieć w ogóle dostęp przez Internet, musisz mieć u nich konto -
    wystarczy bezpłatne OKO.

    > ciekawe czy to beda weryfikowac ze jej juz nie mam? :)

    U mnie nie weryfikowali... Po 2 miesiącach dla świętego spokoju
    zaniosłem dowód rezygnacji z karty Multi (bo i tak z niej
    zrezygnowałem), ale pracownik nie był nim w ogóle zainteresowany:
    skopiował i wrzucił na biurko (tak, jakby zaraz to miało wylądować w
    koszu ;-).

    Marek

  • 20. Data: 2006-02-04 06:32:20
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Ale z tego co wiem, to nigdzie nie ma takiego fajnego podgladu (poza
    > mBankiem) przez net (wszystkie blokady sa na biezaco).

    Blokady na bieżąco pokazjue też BPH.