  • 1. Data: 2006-02-02 19:59:26
    Temat: [Lukas] Rachunek Oszczędzam
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    1. Czy kapitalizacja kwartalna czy miesięczna?
    2. Jakie są minimalne wpłaty na ten rachunek?
    3. Czy jest gdzieś TOiP do tego rachunku?

  • 2. Data: 2006-02-03 08:37:57
    Temat: Re: [Lukas] Rachunek Oszczędzam
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    miecznik napisał(a):
    > 1. Czy kapitalizacja kwartalna czy miesięczna?
    > 2. Jakie są minimalne wpłaty na ten rachunek?
    > 3. Czy jest gdzieś TOiP do tego rachunku?

    ad.1
    Kwartalna.

    ad.2
    Nie ma.

    ad.3
    Od 1 lutego obowiązuje nowa TOiP Lukasa. Dopisali w niej właśnie
    prowizje związane z rachunkiem oszczędzam.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2006-02-03 09:34:42
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > Kwartalna.

    Hm... to gorzej czy lepiej niż OKO po obniżce? Nie mam TOIPa pod ręką.

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl
    Najskuteczniejsze diety w Polsce

  • 4. Data: 2006-02-03 18:29:07
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    I kolejne pytania.

    Ile można otworzyć sobie takich rachunków?
    Czy dostęp do takich rachunków ma również współwłaściciel konta osobistego?

    A teraz moja wrażenia po założeniu takiego rachunku.

    Można nadać własną nazwę tego rachunku oraz wybrać sposób przekazywania
    odsetek (mogą zostać na tym rachunku, lub można przelać na konto osobiste).

    I tu kolejne pytanie: Czy automatyczny przelew odsetek liczy się jako
    pierwsza wypłata bezprowizyjna, czy to jest niezależna wypłata od tego limitu
    wypłat?

  • 5. Data: 2006-02-03 21:14:08
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    miecznik <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > I kolejne pytania.
    >
    > Ile można otworzyć sobie takich rachunków?

    Piszą, że tylko 1.
    A szkoda, że nie odważyli się na więcej: - np. mB ma podobnych w walorach
    eMaxPlusów aż 4 !
    Gdyby poszli śladem mB i przebili go %% to opłaciłoby się i im i ich klientom
    (belkowizna...).
    No, ale lepszy rydzyk niż nic ;)

    > Czy dostęp do takich rachunków ma również współwłaściciel konta osobistego?

    Nie :((

    > A teraz moja wrażenia po założeniu takiego rachunku.
    >
    > Można nadać własną nazwę tego rachunku...

    w przypadku tylko jednego rach. nie ma to znaczenia.

    > I tu kolejne pytanie: Czy automatyczny przelew odsetek liczy się jako
    > pierwsza wypłata bezprowizyjna, czy to jest niezależna wypłata od tego limitu
    > wypłat?

    właśnie! Też chciałbym wiedzieć. W Regulaminie o tym nie stoi.

  • 6. Data: 2006-02-03 22:53:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz"
    > Gdyby poszli śladem mB i przebili go %% to opłaciłoby się i im i
    > ich klientom
    > (belkowizna...).

    to ile % ma ten mB?
    w Lukasie daja teraz 4,5% ale tylko do konca marca
    - a co potem nie wiadomo
    Chyba ta niewiadoma zniecheci mnie do zmiany i przejscia do L. :-)
    *** blad 8**

  • 7. Data: 2006-02-04 08:17:18
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    blad napisał(a):

    > to ile % ma ten mB?
    > w Lukasie daja teraz 4,5% ale tylko do konca marca
    > - a co potem nie wiadomo
    > Chyba ta niewiadoma zniecheci mnie do zmiany i przejscia do L. :-)

    W mBanku niezależnie od kwoty 3,8%. W Lukasie najwyższy próg to 4,5% a
    najniższy 4%. Ciekawe jak będzie po promocji, bo tego niestety nie
    podają :/

    Przemek

  • 8. Data: 2006-02-04 09:07:33
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    blad napisał(a):
    > w Lukasie daja teraz 4,5% ale tylko do konca marca
    > - a co potem nie wiadomo
    > Chyba ta niewiadoma zniecheci mnie do zmiany i przejscia do L. :-)
    > *** blad 8**

    Warto zwrócić uwagę, że jest to oprocentowanie progresywne, i 4.5% jest
    oprocentowana tylko nadwyżka ponad 50.000zł. Pierwsze 10k jest
    oprocentowane 4%, a kolejne 40k ma stopę 4.2%. Haczyk taki to jest. Nie
    zmienia to jednak faktu, że oprocentowanie promocyjne jest bardzo fajne.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 9. Data: 2006-02-04 11:45:52
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> napisał(a):

    > W mBanku niezależnie od kwoty 3,8%. W Lukasie najwyższy próg to 4,5% a
    > najniższy 4%. Ciekawe jak będzie po promocji, bo tego niestety nie
    > podają :/

    Podają :)
    Od marca pierwszy próg = 3,5%. a więc znacznie mniej niż w mB.
    Lukas się nie opłaca :P

  • 10. Data: 2006-02-04 12:01:29
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    Zbigniew Demidowicz napisał(a):

    > Od marca pierwszy próg = 3,5%. a więc znacznie mniej niż w mB.
    > Lukas się nie opłaca :P

    Tylko pytanie, czy mBank w reakcji na obniżkę stóp procentowych jaka
    miała miejsce w ostatnich dniach, również nie zmniejszy do tego czasu
    wartości oprocentowania na eMax Plus. Na razie przez najbliższe 2 m-ce
    preferuję Lukasa bo więcej daje. Ale nawet w kwietniu oferta Lukasa
    będzie ciekawsza niż np. OKO.

    Pozdrawiam,
    Sebastian