    From: paranoix <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Silver BP Citibank - zwolnienie z opłaty rocznej
    Date: Thu, 12 Nov 2009 11:46:14 +0100

    Korzystam z karty kredytowej Citibank BP Silver. Wczoraj z pewnym
    zniesmaczeniem odkryłem na wyciągu naliczoną opłatę roczną w wysokości
    85 zł oraz limit zwiększony o 46% (nie wiem dlaczego akurat o tyle oraz
    w ogóle dlaczego - nie wnioskowałem o to).

    Pierwszy rok korzystania z karty był bezpłatny. Szczerze mówiąc liczyłem
    na to, że ze względu iż intensywnie korzystam z karty (i spłacam
    terminowo) zostanę zwolniony z tej opłaty.

    Jakie macie doświadczenia w negocjacjach z Citi?
    Czy jest szansa na anulowanie opłaty, czy może przespałem sprawę i
    należało negocjować zanim mi ją naliczono?

    Szczerze mówiąc najchętniej bym się wymiksował z Citibanku, gdyż
    korzystam z bardziej atrakcyjnych ofert, szkoda mi tylko tych 85 zł (za
    gapiostwo się płaci)...